سرمربی تیم هیات کاراته آذربایجان شرقی گفت: در هفته آخر سوپرلیگ کاراته دو بازی مقابل تیمهای آوای رزم و باشگاه مقاومت داریم که برای در این دیدارها هم قسم شده ایم.

جلیل بخشی، ضمن بیان مطلب فوق به سایت فدراسیون کاراته گفت: تیم مقاومت از نفرات و کادر فنی خوبی بهره می برد، ما در دور رفت با اختلاف یک امتیاز نتیجه را به این تیم واگذار کردیم اما در دور برگشت امیدواریم با ارائه یک بازی دیدنی این تیم را در بخش کومیته مغلوب کنیم.

وی افزود: تیم آوای رزم هم بازیکنان جوان و آینده داری دارد. با این حال ما برای برد در دو بازی و کسب هر 6 امتیاز به میدان می رویم تا بتوانیم رتبه چهارم مان را حفظ کنیم.

وی گفت: در نیم فصل اول مشکلاتی داشتیم اما نیم فصل دوم با حمایت مسئولین تیم، همدلی بازیکنان، تغییر دربرخی از اوزان و انجام تمرینات منظم روند رو به رشدی را طی کردیم و خود را به رتبه چهارم جدول رده بندی رساندیم.

بخشی گفت: امسال به لحاظ کمی و کیفی لیگ پیشرفت خوبی داشته ، ضمن اینکه حضور کاراته کاهای با تجربه و بازیکنان جوان و با انگیزه که می خواهند خودشان را ثابت کنند، فضای خوبی در لیگ کاراته ایجاد کرده است.

وی ضمن تشکر از مسئولین سازمان لیگ گفت: برنامه ریزی خوب را در برگزاری مسابقات شاهد بودیم که این به کشف استعدادها و معرفی آنها به تیم ملی کمک می کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار