جشنواره فیلم فجر تنها راه دیده و قضاوت شدن آثار سینمایی بوده که ترکیبی از اتفاقات خوب و بد را در خود جای داده است.

بهنام بهزادی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: این دوره جشنواره فیلم فجر نیز همانند دوره های گذشته ترکیبی از اتفاقات خوب‌،معمولی و بد است و با شرایطی که اکران و نمایش فیلم ها دارند؛ جشنواره فیلم فجر می‌تواند مهمترین اتفاق برای فیلمسازانی باشد که در حقیقت امکان یک پخش وسیع را ندارند.
وی افزود: جشنواره شرایطی را برای فیلمساز مهیا می کند برای اینکه فیلمش معرفی و به مخاطب شناسانده شود.
کارگردان فیلم سینمایی "قاعده تصادف" اظهار داشت: جشنواره فیلم فجر به شکل جدی از طرف مخاطب، منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی مورد نقد، قضاوت و داوری قرار می گیرد.
وی با اشاره به علاقه فیلمسازان از اکران آثارشان در جشنواره فیلم فجر گفت: برای هر فیلمسازی اهمیت دارد که فیلمش در جشنواره به نمایش درآید من نیز از این قاعده مستثنی نیستم.
بهزادی افزود: معرفی شدن یک اثر به اشخاص صاحب نام که هر کدام به نوعی در کار خود تخصص دارند حائز اهمیت است.
وی بیان کرد: اگر فیلمی خواستار دیده شدن و اکران گسترده باشد احتیاج به مدخل ورودی دارد ضمن اینکه در حقیقت همیشه جایی برای مطرح شدن مباحث سینمایی در جشنواره فیلم فجر فراهم می شود.
بهزادی همچنین در خصوص "قاعده تصادف" گفت: فیلم طی روزهای آتی به پایان می‌رسد و برای شرکت در جشنواره فیلم فجر حاضر است و داستان "قاعده تصادف" به روابط بین جوانان و والدین آنها با یکدیگر می‌پردازد.
همچنین در این فیلم بازیگرانی چون امیر جعفری، بهزاد صدیقیان، اشکان خطیبی، سروش صحت، امیر روحانی، محمدرضا غفاری به ایفای نقش پرداخته اند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار