رئيس ستاد انتخابات رياست جمهوري جامعه اسلامي آخرين جزئيات فعاليت‌هاي اين ستاد را تشريح كرد.

"محمد علي شايسته‌نيا" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره جزئيات فعاليت‌هاي ستاد انتخابات رياست جمهوري جامعه اسلامي مهندسين، اظهار داشت: جامعه اسلامي مهندسين به عنوان يكي از بخش‌هاي اصولگرايي مبتني بر برنامه‌ريزي در جهت رويكرد همگرايي، مشاركت حداكثري و كاهش كانديداها بر مبناي شاخصه‌ها و معيارهاي مقبوليت، كارآمدي و پايداري به ارزش‌ها تلاش مي‌كند.

رئيس ستاد انتخابات رياست جمهوري جامعه اسلامي مهندسين ادامه داد: در اين جهت مذاكرات و گفتگوهاي فراواني، هم در جبهه پيروان خط امام و رهبري و هم با ساير احزاب، تشكل‌هاي اصولگرا، اشخاص حقيقي و حقوقي اثرگذار در حال انجام است.

عضو جامعه اسلامي مهندسين با بيان اينكه فعاليت‌هاي اصلي انتخابات در قالب برنامه زمان‌بندي و پس از نتيجه‌گيري، نسبت به كانديداهاي اصلح، صورت خواهد گرفت، افزود: در حال حاضر قسمت عمده برنامه‌ها حول محور هماهنگي صورت مي‌گيرد و هنوز تا زمان فعاليت‌هاي عملياتي در عرصه انتخابات فاصله داريم. 

شايسته‌نيا ادامه داد: پس از قطعي شدن حضور كانديداها مسلما يكي از برنامه‌هاT مذاكره با تك تك كانديداها خواهد بود اما انجام مذاكره به معناي انتخاب آن كانديدا نيست بلكه به منظور بررسي و ارزيابي جهت انتخاب اصلح است.

رئيس ستاد انتخابات رياست جمهوري جامعه اسلامي مهندسين تصريح کرد: اين ستاد در حال حاضر مسئوليت مطالعه، بررسي فضاي انتخابات، بررسي معيارها و مصداق‌‌هاي كانديداي اصلح، تعامل با گروه‌ها در جهت شناسايي كانديداي اصلح و شناسايي افرادي كه مطرح شده‌اند و يا اينكه در آينده احتمال مطرح شدن آنان وجود دارد، را عهده‌دار است.

وي خاطر نشان کرد: بعد از انجام تمامي اين مراحل، وارد برنامه‌هاي عملياتي شامل پشتيباني و حمايت از كانديداي اصلح در زمان خود مي‌شويم.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار