نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش تولید با استفاده از منابع ملی و داخلی از نیازهای ضروری و اصلی جامعه است.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران اراک، رجایی افزود: با افزایش تولید داخلی می توان گام موثری در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی و شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برداشت.
وی گفت : برای شکست تحریم ها و فشارها و خنثی کردن اهداف شوم دشمنان توجه جدی و فراهم کردن زیر ساخت های تحقق تولید ملی ضروری است.
رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی افزود : نشست های مشترک و همدلی و همکاری بیشتر بین دولت و مجلس گامی موثر برای تحقق افزایش تولید ملی است.
رجایی گفت : دولتمردان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی با پشتیبانی مردم می توانند چرخ صنعت، فرهنگ و کشاورزی کشور را سریع تر و موثر به حرکت در آورند.
وی افزود: حوزه کشاورزی کشور نیز دارای ظرفیت های بسیار زیادی در تامین نیازهای مردم و اشتغالزایی دارد که در این زمینه دولتمردان باید بیشتر تلاش کنند.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت : نشست های مشترک مجلس شورای اسلامی و دولت دارای نتایج مفید و امید بخشی است که باید به لحاظ کمی و کیفی افزایش یابد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.