سرمربیان دو تیم بسکتبال دانشگاه آزاد و همیاری بعد از بازی شب گذشته به تمجید از تیم مقابل پرداختند.

فرزاد کوهیان سرمربی تیم بسکتبال همیاری زنجان بعد از بازی نزدیک با دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: شاهین طبع سرمربی حریف استراتژی های خوبی را برای این بازی پیش بینی کرده بود و بازیکنانش هم بسیار خوب ظاهر شدند به همین خاطر خیلی سخت توانستیم کارهای مورد نظرمان را مقابل دانشگاه انجام دهیم، همین باعث سختی و نزدیک شدن بازی در بسیاری از زمانها شد. تنها در کوارتر آخر روند کار را عوض کردیم.
وی ادامه داد: در مجموع بازی با دانشگاه سخت بود و با توجه به کادر فنی کارآزموده این تیم توقعی غیر از این هم نمی رفت. از طرفی بازیکنان ما هم کمی از نظر روانی تحت تاثیر بازی هفته قبل بودند اما قطعا هفته بعد تلاش می کنیم تاثیر دو برد خوب خود را فراموش کنیم و تمرکز را به تیم برگردانیم.
برنامه شبکه ورزش عدالت را رعایت کند
کوهیان با تاکید بر اینکه به جای فکر کردن به دانشگاه آزاد به عنوان حریف احتمالی دور پلی آف به بازی بعدی خود با قشم فکر می کنند، از برنامه بسکتبالی شبکه ورزش گفت: تمام بسکتبالی ها به این برنامه شبکه ورزش علاقه دارند و امیدواریم از ماندن این برنامه حمایت شود. به خصوص که با حضور افرادی مثل هروس آوانسیان بسکتبال به چالش کشیده می شود. هفته قبل هم بازی ما با مهرام به خوبی به چالش کشیده شد اما با توجه  به اینکه ما در این برنامه نبودیم و صحبتهایمان مطرح نشد، به نوعی عدالت هم برقرار نشد و امیدوارم نه تنها برای ما بلکه برای تمام تیمها شرایط متعادلی در این برنامه ایجاد شود.
سرمربی زنجان در پایان از حمایتهای هواداران تیمش در زنجان هم تشکر کرد.
شاهین طبع: تسلط زنجان در بازی شگفت آور بود
مهران شاهین طبع سرمربی دانشگاه آزاد هم با تاکید بر اینکه تیم فعلی، تیم دلخواهشان نیست، اشاره کرد: ما چند بازیکن آسیب دیده داریم. بازیکنان اصلیمان با هم هماهنگترند اما با آمدن بازیکنان ذخیره تسلطمان کمتر می شود. مقابل زنجان هم تا لحظات آخر جنگیدیم هر چند با بدشانسی توپهایمان گل نشد.
وی با تمجید از تیم حریف تاکید کرد: تمرکزی که تیم کوهیان داشت و بازی با تسلطی که انجام داد، شگفت آور بود.
شاهین طبع در مورد نکته مهم دیگری توضیح داد: در مورد داوری و نکات فنی در بسکتبال باید با دید منطقی تری فکر کنیم. تذکرات و انتقادات را باید با تعقل بیشتری بپذیریم. داوران باید تناسب روانی و جسمی خوبی داشته باشند و از طرفی باید بدانند ما به عنوان افراد دلسوز قصد زیر سوال بردن کسی را نداریم. تنها می خواهیم افراد لایقی به بسکتبال بیایند که آینده این ورزش خوب باشد. با کارهایی که برای رشد جوانان و رسیدنشان به رده های بالاتر می شود به جایی رسیده ایم که آسیا در حد ما نیست و به همین دلیل هم باید قدر زحمات دیگران را بدانیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار