پس از اتمام دربی هفتاد و ششم کارشناس پرسپولیس نقطه نظرات خود را ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ با توجه به اینکه دیدار شهرآورد دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران برای سی و چهارمین بار با نتیجه تساوی به پایان رسید نظرات کارشناس پرسپولیسی در این باره شنیدنی و خواندنی خواهد بود.

محمد پنجعلی کارشناس فوتبال ایران و بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ما گفت: معتقدم که پرسپولیس بهتر از استقلال بازی کرد وبه اندازه سه امتیاز موقعیت ایجاد کرد و کم اشتباه نسبت به حریف خود ظاهر شد. ضمن اینکه خط میانی پرسپولیس توانست بازی را تحت کنترل خود در آورد و آبی پوشان را مجبور به انجام بازی مستقیم کند.

وی در خصوص داوری تصریح کرد: با توجه به مشاهداتی که در لحظه صورت گرفت فکر می کنم که شواهد نشان دهنده پنالتی بر روی بازیکن پرسپولیس بود اما در مجموع باید اشاره کنم که اگر پنالتی درست بوده و داور به اشتباه قضاوت کرده و در حق سرخپوشان ظلم شده است.

ناصر ابراهیمی: نتیجه این همه تبلیغات یک بازی کسل کننده بود!

وی اشاره کرد: این همه تبلیغات و جارو جنجال برای دربی هفتاد و ششم نتیجه ای به جز یک بازی کسل کننده نداشت به جز چند صحنه ای که تیم فوتبال پرسپولیس بوجود آورد و یک ضربه ای که فرهاد مجیدی روانه دروازه نیلسون کرد چیزی دیگری را مشاهده نکردیم البته نمی توان کتمان کرد که هافبک های پرسپولیس به هافبک های آبی پوش پایتخت غلبه کردند اما نتوانستند به اهداف خود دست یابند.

ابراهیمی افزود: پرتاب نارنجک های دستی از سوی هواداران موجب شد تا ارزش بازی و نظم و انضباط حاکم در این دیدار زیر سوال برود.

ابراهیم آشتیانی: باره سی عیار فوتبال ما را درک کرد!

کارشناس فوتبال ایران اشاره کرد: شهر آورد هفتاد و ششم متأسفانه از لحاظ فنی بسیار ضعیف بود از ابتدای این دیدار معلوم بود که بازی با نتیجه تساوی به پایان خواهد رسید و به دلیل احتیاط بیش از حد، دو تیم به حملات گسترده رو نیاورند و آرش برهانی هم در اکثر زمان حضورش در میدان در زمین خودی مشاهده می شد و معتقدم که این بازیها نمی تواند انتظارات تماشاگران را فراهم کند.

زیرا آنها وزنه های ورزش پایتخت محسوب می شوند و نباید به برد و باخت اهمیت دهند و تنها باید در اندیشه به نمایش گذاشتن یک بازی زیبا باشند و باتوجه به اینکه باره سی هم در استادیوم آزادی حضور داشت فکر می کنم که عیار فوتبال ما را نیز وی به آسانی درک کرده است.

وی خاطرنشان کرد: حدود 25 سانتر در این بازی ارسال شد که همه آنها بی کیفیت بود و هیچکدام از آنها با هدف ارسال نگردید ضمن اینکه شوت های از راه دوری را که بتواند هواداران را شگفت زده کند مشاهده نکردیم و می توانم با قاطعیت اشاره کنم که 75 دقیقه از زمان این دیدار در میانه میدان صورت گرفت و تیم های فوتبال ایران باید بدانند که با پاس های عرضی و روبه عقب کیفیت بازی را به هیچ وجه بالا نمی برد و لحظات هیجان انگیزی را ایجاد نمی کند.

وی در باره قضاوت قهرمانی گفت: اگر یک پنالتی به حق پرسپولیس از سوی قهرمانی گرفته می شد شاید روند بازی تغییر می کرد وبازی بهتری را مشاهده می کردیم.

فتح آبادی: پرسپولیس به فکر پیروزی و قلعه نویی در اندیشه صدر بود

کارشناس و پیشکسوت فوتبال ایران تأکید کرد: برعکس تمامی شهرآورد های دنیا می توانم بگویم که این شهر آورد بار مثبتی نداشت اما پرسپولیس توانسته بود که توپ و میدان را در دست داشته باشد و در سویی دیگر قلعه نویی نیز به این فکربود که صدر جدول را برای خود گارانتی کند و نمی خواست که به هر قیمت پیروز این بازی باشد چرا که وی احتمال می داد تااین دو تیم در جام حذفی نیز یکبار دیگر با هم روبرو شوند و سه امتیاز این دیدار را مقدم بر شهر آورد 76 می داند.

وی ادامه داد: تنها راه افزایش هیجان و کیفیت بازی پرسپولیس واستقلال این است که حساسیت بازی کاسته شود و تیم ها بی پروا به خاطر تماشاگران بر روی دروازه های یکدیگر هجوم آورند و تساوی در این بازیها تنها موجب می شود که هواداران خوب فوتبال ما نا امید شوند و هیچکس نتواند آنطور که باید و شاید از بازی لذت ببرند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار