"خاطرات مرد ناتمام" با یادآوری لحظه های به یاد ماندنی تا سالها در ذهن مخاطب باقی می ماند.

داود فتحعلی بیگی یکی از بازیگران مجموعه "خاطرات مرد ناتمام" در خصوص اولین کار خود با صادق کرمیار در گفتگو به خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: حضور در "خاطرات مرد ناتمام" اولین تجربه کاری من با صادق کرمیار بود و خوشحالم از اینکه خیلی زود به من در خصوص ایفای نقش در این مجموعه اعتماد کرد.
وی افزود: کرمیار به ندرت در خصوص چگونگی بازی ام به من تذکر می‌داد و کار با او در نهایت دوستی و آرامش پیش رفت.
فتحعلی بیگی با اشاره به موضوع این مجموعه اظهار داشت: "خاطرات مرد ناتمام" چگونگی روابط خانوادگی و پیچیدگی ها و معضلات مردم در دهه 20 را به تصویر می‌کشد.
وی ادامه داد: در دهه 20 با توجه به مشکلات سیاسی حاکم بر جامعه، مردم هنوز با فرهنگ غنی و اصیل خود در ارتباط بودند و خیلی صمیمانه با یکدیگر برخورد می کردند.
این بازیگر با اشاره به کمرنگ شدن ارتباط بین مردم در زمان کنونی گفت: در گذشته دلها نسبت به هم نزدیک تر بود ولی امروزه به بهانه گرفتاری و مشکل اقتصادی مردم از هم دور شده اند.
بازیگر نقش "خان عمو" در خصوص یکی از اهداف "خاطرات مرد ناتمام" تصریح کرد: در گذشته مردم باور داشتند که دوستی و همدلی بیشتر با یکدیگر باعث شامل شدن لطف خداوند بر ما می شود.
فتحعلی بیگی افزود: این مجموعه نشان می دهد که وجود انرژی و کمک به همنوع باعث دور شدن غم از زندگی افراد خواهد شد و شما کمتر در رفتار مردم آن زمان افسردگی می‌دید.
وی ابراز داشت: در بخشی از مجموعه "خاطرات مرد ناتمام" سعی شده ایمان با دور یک سفره جمع شدن و اعتقاد بیشتر به ارزشها در دلهای مردم تقویت شود و برای شب نشینی همه اعضای خانواده با یکدیگر به گفتگو بپردازند.
این بازیگر در خصوص روابط مردم امروز اظهار داشت: قدرت در مجموعه "خاطرات مرد ناتمام" با رکن الدین عطار سر یک سفره می‌نشیند در صورتی که خدمتکار آن خانواده به حساب می آید.
فتحعلی بیگی ابراز داشت: خوشبختانه نویسندگان این اثر به خوبی توانستند برای کسانی که در آن دوران زندگی نمی‌کردند و نسل جوان جامعه هستند نبودن فاصله طبقاتی را نشان دهند.
وی با اشاره به تیم "خاطرات مرد ناتمام" و همکاری اعضای این مجموعه با یکدیگر گفت: همه بازیگران و تیم "خاطرات مرد ناتمام" در نهایت عشق و صمیمیت با یکدیگر کار کردند و با وجود صادق کرمیار تمام طول مدت فیلمبرداری همه چیز به خوبی پیش رفت.
فتحعلی بیگی خاطرنشان کرد: این مجموعه حرفها و پیامهای بسیاری را برای گفتن داشتن که امیدوارم مورد توجه مخاطبان قرار گیرد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار