وزیر آموزش و پرورش در نشستی با فرهنگیان استان اصفهان اجرای سند تحول بنیادین در استان‌های اصفهان و تهران سخت تر از دیگر استان‌ها دانست.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان وزیر آموزش و پرورش روز گذشته در نشستی با فرهنگیان استان اصفهان با اشاره به اهمیت شغل معلمی گفت: خداوند زمانی که پیامبرش را به رسالت مبعوث کرد با او در مورد معلمی سخن گفته و تنها محصول بعثت و خلقت را تربیت اعلام می‌کند.
حاجی بابایی با بیان این‌که تحول بنیادین در آموزش و پروش در ابتدای مسیر است، افزود: تحول بنیادین در آموزش و پرورش تمام شدنی نیست و برای همیشه باید ادامه پیدا کند.
وی اجرای سند تحول بنیادین در استان‌های اصفهان و تهران را سخت تر از دیگر استان‌ها دانست،‌ و با توجه به جمعیت ۸۰۰ هزار نفری دانش‌آموزان استان اصفهان تصریح کرد: اگر بخواهیم این تعداد دانش‌آموز در آینده در خور نام این استان باشند، باید به تربیت انسان قرآنی در نظام تعلیم و تربیت بیندیشیم.
وزیر آموزش و پرورش به تشریح برنامه سه نوبته كردن مدارس در كشور پرداخت و افزود: ۵۰ درصد كلاس‌های نوبت بعد از ظهر مربوط به اصفهان بود كه با تلاش مدیركل و دست اندركاران آموزش و پرورش اصفهان تا حد بسیاری یك نوبته شد.
حاجی بابایی در بخش دیگر با اشاره به شکل گیری تحول عظیم هوشمندسازی مدارس گفت: اگر مشکلات اقتصادی فعلی برجامعه حاکم نبود تا پایان خرداد ماه سال آینده هیچ مدرسه هوشمند نشده‌ای در کشور نداشتیم
وی در خاتمه از مدیران مدارس خواست هیچ مبلغی بابت آب، برق و گاز مدارس پرداخت نكنند زیرا هماهنگی لازم برای قطع نشدن مصارف انرژی مدارس انجام شده است/س .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.