محمد رضا آذرشکیب آزادکار وزن 120 به مدال نقره رقابتهای کشتی آزاد جایزه بزرگ جام ایوان یاریگین روسیه دست يافت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در روز سوم و پایانی این رقابتها که در شهر کراسنویارسک برگزار شد، محمد رضا آذرشکیب آزادکار شایسته وزن 120 کیلوگرم کشورمان با شکست چهار کشتی گیر روس و انجام زیرگیری ها بی نقص و زیبای ایرانی به دیدار فینال راه یافت.دارنده مدال نقره جوانان جهان برای کسب مدال طلای این رقابتها به مصاف ماگومد حاجی نوراسالوف قهرمان جام علی علی اف از روسیه رفت كه در اين ديدار كه با نادواري داور همراه بود مغلوب شد و با شايستگي به مدال نقره دست يافت.

در وزن 84 کیلوگرم رضا بیات نماینده شایسته کشورمان در دور نخست مقابل سوسلان کتسویف دارنده مدال برنز جهان با ناداوری از دور رقابتها کنار رفت. بیات در این مسابقه کشتی خوبی را ارائه کرد اما قضاوت نادرست مانع راه این جوان خراسانی شد. در اين وزن آنزور اوريشف از روسيه به مقام قهرماني دست يافت و ماگومد ابراهيم اف دوم شد.

در وزن 96 کیلوگرم حامد طالبی زرین کمر در دو دور کشتی گیرانی از روسیه و چین را شکست داد، اما در دور سوم مقابل بایدسائف روس مغلوب شد، اما با پیروزی این آزادکار مقابل حاجی مراد گاتسالوف قهرمان جهان و حضور وی در دیدار فینال، دارنده مدال طلای جوانان جهان راهی گروه شانس مجدد شد، اما وی که دچار مسمومیت غذایی شده بود در این مرحله مقابل حریف روس خود شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت.

الیاس بختیاری در همین وزن در دور اول به دلیل مصدومیت و ضرب خوردگی نتواست به مبارزه خود با حریف چینی ادامه دهد و با توجه به شکست این آزادکار چینی مقابل زرین کمر، بختیاری از دور رقابتها کنار رفت.

در وزن 96 كيلوگرم بايدسايف از روسيه قهرمان و آنزور بولتوكايف دوم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار