دبير‌کل جبهه پيروان خط و امام رهبري گفت: آقاي رئيس جمهور بايد مراقب اطرافيان خود باشد برخي از بزرگان ما در انقلاب اين مراقبت را نكردند و به بيراهه كشيده شدند.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران، "حبيب‌الله عسگراولادي" در نشست مشترك شوراي مرکزی ، دبيران استانهاي و هیات اجرایی حزب مؤتلفه اسلامي با تبريك فرارسيدن هفته وحدت، ولادت پيامبر اعظم و ميلاد امام جعفر صادق (ع) گفت: بيداري اسلامي در منطقه،اسلامي شدن كشورهاي اسلامي و رهايي از سلطه كفر، الحاد و نفاق است و ما در آستانه جهاني شدن اسلام و مكتب نجات بخش پيامبر اعظم اسلام هستيم، همه جا عطر حضور ملت‌ها و ظهور مولايمان امام زمان(عج) را حس مي‌كنيم.

وی تصریح کرد: مسلمانان يك خدا، يك قبله، يك كتاب و يك پيامبر دارند و با همين مي‌توانند به سوي همگرايي و وحدت بروند و نداي توحيد، اسلام و پرستش خداوند بزرگ و پرهيز از طاغوت‌هاي زمان را جهاني كنند.

عسگراولادی طرح اسلام ايراني و مكتب ايراني را يك انحراف دانست و اظهار داشت: برجسته كردن ايران قبل از اسلام، تجليل از داريوش و كورش در اين شرايط يك رويكرد انحرافي است و ما را از روند تحولات در جهان اسلام از يكپارچگي امت اسلام دور مي‌كند. آمريكاييها مي‌خواهند عرب‌ها را با اسلام عربي، ترك‌ها را با اسلام تركي و عثماني، ايراني‌ها را با اسلام ايراني و شاهنشاهي و ديگر ملل اسلامي را با اسلام سكولار شقه شقه و لقمه لقمه كند و با چاشني تروريسم، سلفي‌گري و اسلام تكفيري به سمت واگرايي و نابودي كشاند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به امنيت ايران اسلامي و اقتدار ملت ايران بیان داشت: امروز در ايران حكومت مردم‌سالاري ديني مستقر است كه چون كوه در برابر توطئه‌هاي غرب در جهان اسلام ايستاده است. امروز حضرت آيت‌الله العظمي امام خامنه‌اي چون خورشيدي فروزان در ايران و جهان اسلام مي‌درخشد و نور هدايت امامت امت اسلامي، چشم‌هاي دشمنان اسلام به ويژه آمريكا را خيره كرده است. امروز در ايران يك دولت مقتدر با ثبات مستقر است و ملت پشتيبان آن است.

وي تصريح كرد: ما بزودي مشكلات كنوني را پشت سر خواهيم گذاشت و انشاءالله تهديدها و تحريم‌هاي غرب را به فرصت تبديل كرده و خواهيم كرد.

وي افزود: بنده چندي پيش طي نوشته‌اي سخن از برخي انحرافات به ميان آوردم و گفتم انحراف چيست و منحرف كيست و گله‌هايي كردم. از آن جمله گفتم طرح مكتب ايراني و اسلام ايراني يك انحراف است. اينجا مي‌خواهم تصريح كنم اين به معناي آن نيست كه رئيس جمهور عزيز ما جزو منحرفين است، دولت ما دولت انحراف است. وزراي عزيز ما كه شب و روز در تلاش هستند و مشغول به خدمت هستند خداي ناكرده منحرف هستند،ما گله‌هايي كه از آقاي احمدي‌نژاد داريم صريح مي‌گوييم اما نبايد در طرح نقدها و گله‌ها افراط و تفريط كنيم.

عسگر‌اولادی خطاب به رئيس‌جمهور بیان داشت: با زبان نصح مشفقانه عرض مي‌كنم تعريف از يك نفر در حد عصمت و مهر تاييد به برخي از رويكردهاي انحرافي صحيح نيست بايد از آن پرهيز كرد،كوبيدن بر طبل واگرايي در ميان اصولگرايان و دست رد بر سينه برخي نخبگان دلسوز خلاف توصيه‌هاي مقام معظم رهبري است.

وی افزود: دولت نهم و دهم همانند دولت‌هاي گذشته در تاريخ پرافتخار جمهوري اسلامي خدماتي به اسلام و ايران و ملت بزرگ ما كرده كه ستودني است و ركوردهاي جديدي از خدمت و پيشرفت كشور ارائه كرده است. طبيعي است با اين حجم عظيم خدمات ارائه شده، ضعف‌ها و نقاط منفي نيز در كارنامه وجود دارد.

دبير‌کل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به گردانندگان روزنامه ايران در همگرايي با حركت‌هاي انحرافي گفت: روزنامه ايران ارگان دولت است رئيس‌جمهور بايد مراقب ارگان دولت باشد اگر دولت شعارش مهرورزي است نبايد ارگان دولت هركس را كه مي خواهد نفس بكشد،بكوبد،سياه و سفيد ديدن همه به وحدت ملي آسيب مي‌زند.بنده با زبان اخلاص و خيرخواهي مي‌گويم آقاي رئيس جمهور بايد مراقب اطرافيان خود باشد. برخي از بزرگان ما در انقلاب اين مراقبت را نكردند و به بيراهه كشيده شدند.

وي تاكيد كرد: نبايد به فضاي سوءظن در گفتگوهاي سياسي دامن زد،نقدها بايد مشفقانه و در جهت اصلاح جامعه باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش ديگري از سخنان خود در پاسخ به سئوالات دبيران استانها و نقد برخي دلسوزان به ويژه اهل رسانه درباره مواضع اخير خود خاطر نشان کرد: فتنه‌گران و فتنه‌سازان مي‌خواهند شكاف‌ها و گسل‌هاي اجتماعي در جامعه را فعال نگه دارند و گسل‌هاي جديدي در آستانه انتخابات پديد آورند.

وي تاكيد كرد: ما بر اساس يك رهنمود قرآني بايد با بندگان خدا به بهترين روش سخن بگوييم و اجازه ندهيم شيطان بين ما فتنه و فساد پديد آورد. رهبري انقلاب اسلامي و مردم هوشمند ما فتنه را مهار كردند و آن را دور زدند. مطالبي كه گفتم ناظر به آينده است ما بايد از گذشته عبور كنيم و جلوي بازتوليد فتنه جديد را بگيريم. ما بايد راهي بازكنيم آنها كه غافلانه رفته‌اند هوشمندانه و متواضعانه بازگردند و اينها كه در خيمه امام و انقلاب مانده‌اند مومنانه راهي كه امام راحل گشودند و رهبري انقلاب با صلابت هدايت مي‌فرمايند را تا پايان به سلامت طي كنند.

عسگراولادی تاكيد كرد: بايد فضايي ايجاد كنيم همه احساس تنفس كنند و راه تنفس سرويس‌هاي جاسوسي و افراطيون را در گفتگوهاي سياسي ببنديم. فضاي سياسي كشور را بايد تلطيف كرد تا همه حرف خودشان را بزنند مطمئن باشيد در اين فضا صداي تبري از دشمن به ويژه آمريكا هم شنيده خواهد شد.

وي افزود: در اين مدت نقدهاي مشفقانه‌اي از طرف دوستان مطرح شد بنده بسيار آنها را سودمند يافتم ما بايد تواصي به حق و تواصي به صبر داشته باشيم. منظق بنده در اين مواضع فراحزبي و فراجناحي است و نوعي دغدغه اسلامي و ملي است برخي دوستان اصرار دارند بخشي از مواضع مرا ناديده بگيرند و با بزرگ كردن برخي مسائل يك كيفر خواست عليه اهل فتنه را تكرار كنند. اين تكرار حرف‌هاي گذشته است ما بايد براي برون رفت از فضاي كنوني حرف جديد بزنيم.

عسگراولادی تاكيد كرد: من درصدد تطهير و تبرئه و تخفيف و رفع حصر هيچكس نيستم اين مسئله صاحب دارد به مقامات قضايي و امنيتي مربوط است.

وي همچنين تصريح كرد: فتنه‌ساز و فتنه‌گر اصلي آمريكاي شيطان، رژيم صهيونيستي غاصب و انگليس مكار هستند و برخي هم در داخل براي اين فتنه‌گري بسترسازي كردند. برخي از اصلاح‌طلبان با اين فتنه همراهي كردند، برخي سكوت كردند و برخي هم رضايت به آن ندادند بنابراين مرز بين فتنه و جريان اصلاح‌طلبي بايد ديده شود. اكنون بايد راهي پيدا كرد اين همراهي و بسترسازي متوقف شود نخبگان جامعه اين توانايي را دارند كه توطئه فتنه‌سازي را متوقف كنند و فضا را به نحوي تلطيف كنند تا با سلامت و موفقيت از پيچ تند تاريخي عبور كنيم ما تاريخ انقلاب اسلامي را با همه فراز و فرودهايش، براي نسل‌هاي بعد حفظ كنيم و انشاءالله اين نظام الهي را به صاحب الزمان عجل‌الله تعالي فرجه الشريف بوسيله نايب برحقش تحويل نمائيم.

وي با اشاره به فرارسيدن ايام دهه فجر گفت: آموزه‌هاي امام خميني(ره) چون نوري در قلوب همه ما هنوز نورافشاني دارد ما بايد از اين نور؛ ظلمت اختلافات و مشكلات را بشكافيم و جلو برويم توقف در گذشته كمكي به ما نخواهد كرد. ما بايد به آينده روشن كشور و انقلاب فكر كنيم. با مدد خداوند رژيم‌هاي استكباري و ابرقدرت‌ها امروز با بحران‌ها و مشكلات زيادي روبرو هستند كه يكي از آنها خيزش جوانان مستضعف در برابر سرمايه‌داري متجاوز و ستم‌پيشه است و چون كوه يخي در حال ذوب شدن در برابر عظمت انقلاب جهاني اسلام هستند و حرارت و شور انقلابي مردم مسلمان ايران ذوب آنها را تسريع مي‌كند. فروپاشي شوروي آغاز اين راه بود جوامع غربي و ليبراليسم در آستانه يك پرتگاه تاريخي قرار دارند. اگر وحدت خود را حفظ كنيم انشاءالله شاهد اضمحلال آنها هم خواهيم بود.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار