رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از کسب رتبه برتر فعالیتهای فرهنگی اجتماعی در بین دانشگاههای سراسر کشور توسط این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / مسعود گنجی در دیدار با نمایندگان و فعالان فرهنگی این دانشگاه تصریح کرد: به دلیل گستردگی، تعمق و انظباط فعالیتهای فرهنگی اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی حائز رتبه برتر کشوری شده است.

وی با بیان اینکه در سالهای اخیر فعالیتهای فرهنگی اجتماعی این دانشگاه رشد و تنوع بیشتری یافته است، اضافه کرد: مهمترین هدف این فعالیتها تربیت فرهنگی و اجتماعی دانشجو در دانشگاه است.

گنجی از جمله اقدامات امور فرهنگی اجتماعی دانشگاه محقق اردبیل در سالهای 89 تا 91 را قانونمند کردن فعالیتهای فرهنگی اجتماعی، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و حمایت از برنامه های تشکلها، کانونها و انجمنهای علمی دانشگاه برشمرد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: فعالیتهای مشارکتی متعددی مانند راهیان نور، طرح هجرت، طرح ضیافت، موزه عبرت، اردوهای ایرانگردی و تجلیل از مفاخر برگزار شده است.

وی همچنین از فعالیت 59 نشریه در این دانشگاه خبر داد و افزود: نشریات دانشگاه در سال 84، 28 مورد بود که در سالهای اخیر با جهش قابل توجهی مواجه بوده است.

گنجی اضافه کرد: علاوه بر این 37 انجمن علمی دانشجویی نیز با برگزاری سمینار، چاپ نشریه، جلسات تبادل فکری و سایر برنامه ها در حوزه رشته علمی خود فعالیت می کنند.

وی اضافه کرد: دانشگاه محقق اردبیلی با توسعه سطح علمی و آموزشی خود در سالهای اخیر جزو دانشگاههای مادر کشور قرار گرفته است.

در حال حاضر 15 هزار دانشجو در 250 رشته دانشگاهی در مقاطع کاردانی تا دکترا در 14 دانشکده در دانشگاه محقق اردبیلی مشغول به تحصیل است/س  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.