پدیده نو ظهور رادیو تئاتر با توجه به برگزاری این بخش در سه سال اخیر جشنواره تئاتر فجر تا کنون با باز خورد خوبی از سومی مخاطبان روبرو شده است.

مهرداد عشقیان، کارگردان و بازیگر تئاتر و هنرمند فعال در عرصه رادیو که با نمایش جلد اول چاپ آخر را در قالب رادیو تئاتر در جشنواره سی و یکم تئاتر فجر شرکت کرد در خصوص حضور بخش رادیو تئاتر در جشنواره های فجر به خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: خوشبختانه پدیده ظهور تئاتر تا کنون با بازخورد خوبی از سوی مخاطبان روبرو شده است و مسئله برنامه ریزی در رابطه با اجراهای قرآن دست سیاست گذاران است. 
وی افزود: به نظرم با توجه به استقبالی که در سه سال گذشته از رادیو تئاتر شده است در خصوص اجراهای آن باید تصمیم گیری شود. 
عشقیان تصریح کرد: یکی از مزیت های رادیو تئاتر آشنایی هرچه بیشتر بینندگان و شنوندگان با نوع کار رادیو است که از نزدیک با آن روبرو می شوند. 
این کارگردان بیان کرد: با این که برای اجرای رادیو تئاتر صحنه پردازی می شود اما اولویت کار با میکروفون است و این  باعث می شود یکی از تخیلات مخاطب شکل بگیرد اما در شکل رادیویی صرف شاید هزاران شکل بتوان آن را متصور شد. 
عشقیان با اشاره حضور خود در همه دوره های فجر گفت: جلد اول چاپ آخر زندگی دو دوست نویسنده است و نحوه برخورد این دو با پدیده های اجتماعی و تلفیق آن با روابط دوستانه نشان داده می شود.  اما سرانجام آن به نوعی برعهده مخاطب است.
 وی اضافه کرد: این نمایش پیش از این اجرایی نداشته و امسال برای اولین بار در فجر بر صحنه رفت. 
گفتنی است، کاندیداهای بخش رادیو تئاتر از سوی داوران این بخش اعلام شده است./ص
برچسب ها: رادیو ، تئاتر ، عشقیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار