در مجموع 5 هزار و هفت واحد مسکن مهر در استان زنجان احداث می‌شود.

 به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ، معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان زنجان، با اشاره به احداث 20 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار طی امسال گفت:3  هزار و هفت واحد مسکن مهر نیز در سال گذشته در استان زنجان احداث شده است.

حیدری با بیان اینکه میزان ثبت‌نام برای واحد‏های مسکن مهر  82 درصد است، افزود: 4 هزار و 152 نفر برای احداث مسکن مهر ثبت نام کرده‏اند.

وی با اشاره به تعهدات مسکن مهر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان تصریح کرد: 69 درصد مسکن مهر در مرحله احداث اسکلت است.

این مقام مسئول با تاکید بر تحقق تعهدات بنیاد مسکن در بخش مسکن مهر،  ادامه داد: فعالیت‏های مناسبی در سطح استان برای تحقق تعهدات صورت گرفته است.

حیدری تاکید کرد: تلاش می‏شود تا پایان سال طرح  ‏های مسکن مهر را در مرحله نازک کاری به بیش از 3 هزار  واحد افزایش دهیم.

وی تحقق تعهدات را در گرو تعامل و همکاری دستگاه‏های اجرایی دانست و افزود: خوشبختانه تعامل دستگاه‏های اجرایی در استان بسیار مناسب است.

 معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان زنجان، با اشاره  به همکاری اداره کل راه و شهرسازی یادآور شد: تعامل و همکاری اداره کل راه و شهرسازی و بانک مسکن در تحقق تعهدات استان بسیار مناسب بوده است.

حیدری  با بیان اینکه 74 درصد از طرح ‏های مسکن مهر در مرحله فنداسیون قرار دارند، خاطر نشان کرد : با انجام اقدامات مناسب طرح های مسکن از مرحله فنداسیون‏ریزی وارد فاز اسکلت‏بندی خواهند شد./ع

 


برچسب ها: احداث ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.