معاون وزير و رئيس سازمان نهضت سواد آموزي از آموزش دانش آموزان حادثه ديده آتش سوزي شين آباد در خانه هايشان تا زمان برگشت آنها به كلاس درس در مدرسه خبر داد.

به گزارش سرويس اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش ،علي باقرزاده در جلسه شوراي معاونين آموزش و پرورش پيرانشهر كه با حضور سياري، مديركل تعاون و پشتيباني ، مديركل آموزش و پرورش استان آذربايجان غربي و اعضاي شوراي معاونين آموزش و پرورش پيرانشهر برگزار شد ، با اعلام اينكه نتايج خوب بهبودي دانش آموزان حادثه ديده ،  نشانه درايت و توانمندي مديركل آموزش و پرورش استان و زحمات زيرمجموعه ي وي است ، اظهار كرد: پس از پايان درمان دانش آموزان حادثه ديده بايد ضمن حفظ ارتباط با خانواده هاي اين عزيزان  از نزديك بر وضعيت  تحصيلي آنان  نظارت كرد.
 
وي با اعلام اينكه اين دانش آموزان نبايد از جريان تحصيل دور بمانند، ادامه داد: بايد به اين دانش آموزان تا زمان برگشت به كلاس درس، در خانه هايشان آموزش داد.
 
باقر زاده بر استفاده از مشاوران كارآمد در خصوص ارائه خدمات مشاوره به اين دانش آموزان تا برطرف نمودن عوارض و مشكلات روحي و رواني ناشي از وقوع اين حادثه تاكيد كرد.
 
لازم به ذكر است، باقر زاده ، معاون وزير و رئيس سازمان نهضت سواد آموزي و مديركل آموزش و پرورش استان از دانش آموزان مرخص شده از بيمارستان در خانه هايشان درشين آباد پيرانشهر عيادت كرد و از نزديك به صحبت با والدين اين عزيزان پرداخت./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار