مدیرعامل شركت ملی حفاری ایران گفت: دستگاه حفاری 91 فتح از پیشرفته ترین دستگاه های ناوگان حفاری این شركت در حال گذراندن آزمایش های فنی و آماده سازی برای آغاز عملیات میدانی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ حمید رضا گلپایگانی هنگام بازدید از چهارمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خوزستان در غرفه شركت ملی حفاری ایران افزود: این دستگاه سنگین خشكی با توان دو هزار اسب بخار محصول داخلی و شركت های بخش خصوصی است.

وی با بیان این كه دستگاه حفاری 91 فتح در مدیریت عملیات حفاری – 3 برای حفاری چاه های اكتشافی و توسعه ای به كار گرفته می شود، اظهار كرد: دستگاه پیش گفته مجهز به جدیدترین سامانه های الكترونیكی و مكانیكی و سامانه پیشرفته سیال حفاری است و با آغاز بكار آن برای 200 نفر به طور مستقیم فرصت اشتغال ایجاد خواهد شد.

گلپایگانی تاكید كرد: در راستای تحقق اهداف صنعت نفت این شركت تقویت ناوگان حفاری در خشكی و دریایی را در سرفصل برنامه های خود دارد.

شركت ملی حفاری ایران با هدف استفاده از توانمندی ها و تعامل با سازندگان و تولید كنندگان داخلی و آشنایی بیشتر با ظرفیت ها و قابلیت های آنان در چهارمین نمایشگاه تخصصی نفت و گاز خوزستان شركت كرده است.

كارشناسان مدیریت های مختلف این شركت از جمله مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت و تداركات از نزدیك با سازندگان درباره همكاری ها ی دوجانبه و كسب اطلاعات تامین كنندگان خدمات اقدام می كنند.

غرفه این شركت در دو روز نخست فعالیت نمایشگاه مورد توجه بازدید كنندگان قرار گرفته است.

در این غرفه علاوه بر استقرار كارشناسان برای ارایه توضیحات، بازدید كنندگان از نزدیك از طریق ارتباط ماهواره ای با دستگاه حفاری دریایی شهید رجایی در آب های خلیج فارس در جریان فعالیت تلاشگران صنعت حفاری در توسعه میدان های دریایی قرار می گیرند.

چهارمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خوزستان از سوی شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب با همكاری شركت نمایشگاه های بین المللی خوزستان در اهواز برگزار و تا 12 بهمن برای بازدید عموم دایر است. /س
برچسب ها: دستگاه ، حفاری ، عملیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.