فرماندار میاندرود از بهره برداری30طرح عمرانی در این شهرستان به مناسبت دهه فجر خبرداد.

زارعی در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران با اشاره به آغاز دهه مبارک فجر ازبهره بر داری و کلنگ زنی31 طرح عمرانی ، زیر بنایی و فرهنگی در این شهرستان خبر داد وگفت : از این تعداد 1مورد کلنگ زنی و بقیه افتتاحی هستند.

وی با بیان اینکه اعتبار ساخت این طرحها 57میلیارد ریال است افزود: 4طرح فرهنگی ، یک مورد انتظامی ، 4بهره برداری از ساختمان دهیاری ، بهره برداری 2طرح هادی روستایی ،9 طرح کشاورزی، 3 طرح مقاومسازی مدرسه و بهره برداری یک کارخانه تولیدی MDFاز جمله این طرح ها است که همزمان با دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار میاندرود با اشاره به بهره برداری از کارخانه تولیدی MDF تصریح کرد: با بهره برداری از این طرح بر ای25 اشتغالزایی خواهد شد .

زارعی با اشاره به بهره برداری زیر گذر روستای جامخانه در این ایام گفت: این زیرگذر با اعتبار 11میلیارد ریال ساخته شده است.

وی دلیل زمانبر بودن ساخت این زیرگذر را مربوط به مسائل تملک آن دانست و افزود: 70 برنامه فرهنگی و گرامیداشت نیز در این مدت برگزار خواهد شد که مجموع برنامه ها و طرح های دهه مبارک فجر در شهرستان میاندرود با احتساب این طرح ها مجموعا به بیش از یکصد مورد خواهد رسید/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.