معاون برنامه ریزی و توسعه شركت مهندسی آب و فاضلاب گفت: 11هزار میلیارد ریال برای اجرای 67 طرح مهر ماندگار در بخش آب و فاضلاب كشور اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، بنكداری در حاشیه بازدید از مراحل تكمیل طرح تصفیه خانه فاضلاب بناب در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینكه هم اكنون 270 طرح بزرگ آبرسانی، تصفیه خانه فاضلاب و شبكه جمع آوری در كشور در دست اجراست افزود: نزدیك به 200 طرح فعال نیز در هر استان مراحل اجرایی خود را می گذراند.

بنكداری یادآوری كرد: 67 طرح مهر ماندگار در بخش آب و فاضلاب، 40 طرح مربوط به آبرسانی و 27 طرح نیز به منظور احداث تصفیه خانه فاضلاب وجود دارد كه برای اجرای آنها بیش از 10هزار میلیارد ریال اختصاص یافته است.

معاون برنامه ریزی و توسعه شركت مهندسی آب و فاضلاب كشور، اجرای طرح های یاد شده را زیرساختی عنوان و اضافه كرد: بهره برداری از این طرح ها بستر مناسبی برای شتاب بخشی به تكمیل مراحل دیگر طرح های آبفاست.

بنكداری، بهره برداری از طرح های مهر ماندگار را موجب ایجاد تحول در حوزه های مختلف دانست و گفت: در طرح های مهر ماندگار در بخش فاضلاب 75 درصد و در بخش آب نزدیك به 60 درصد پیشرفت كاری وجود دارد.

وی افزود: از 67 طرح مهر ماندگار در بخش آب و فاضلاب 15 طرح به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی درپایان افزود: تا پایان دوران فعالیت دولت دهم بیش از 50 طرح آب و فاضلاب در كشور به بهره برداری می رسد./س

برچسب ها: اختصاص ، مهر ، ماندگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.