سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر بيانيه‌اي را منتشر كرد.

به گزارش حوزه امنيتي دفاعي باشگاه خبرنگاران، دهه فجر یادآور نام ابرمرد و دلاورمردانی است که تمدن واقعی ملت ایران را برای رهایی انسان از یوغ بردگی و استثمار مدرن رقم زد، تمدنی كه در راس آن الله، ساز و برگش آموزه‌ها و معارف نورانی دین مبین اسلام است.

دهه فجر بزرگترین تحول تاریخ اسلام است که در سایه وحدت، همدلی، خودباوری و خدامحوری توانست رژیم 2500 ساله شاهنشاهی را به مزبله تاریخ بفرستد و ظلم‌ستیزی را به بشریت بیاموزد.

امروز بیداری اسلامی همان وعده نویدبخش معمار کبیر انقلاب و اهتزاز پرچم اسلام ناب محمدی در سراسر گیتی است و طلیعه پیروزی نهایی پابرهنگان در مقابل مستکبران نمایان شده است.

دیکتاتوری‌های فاسد فاجر و فاسقی که از شروع نهضت بزرگ اسلامی ایران در مقابل ملت ما ایستادند و با ترور شخصیت‌های برجسته نظام، توطئه و کودتاهای گوناگون، تحمیل جنگ و تجهیز صدام عفلقی، تحریم‌های ناجوانمردانه، برافروختن فتنه با نام انقلاب‌های مخملی، ترور دانشمندان مظلوم هسته‌ای و دیگر دسیسه‌ها سعی داشتند به خیال واهی خود از حرکت و پیشرفت جوانه‌های انقلاب اسلامی جلوگیری نمایند؛ یکی پس از دیگری در آتش افروزی فتنه گرانه خویش سوختند و از صفحه روزگار محو شدند و بحول و قوه الهی اکنون اسلام‌گرایان قطب اول عالمند.

در حال حاضر استکبار که در رکود بزرگ اقتصادی و افول مالی و سقوط نظام سرمایه‌داری قرار گرفته، سعی دارد با ترفندهای شیطانی از جمله؛ تحریم‌ اقتصادی و آشفته کردن بازار و به چالش کشیدن انتخابات سال آینده، ملت ایران را مایوس و ناامید نماید غافل از آنکه مردم شریف و همیشه در صحنه در سایه ولایت ولی امر مسلمین جهان، توفنده و مقاوم با پاسداری از دستاوردهای گران‌‌سنگ و آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و حفظ اقتدار نظام مقدس اسلامی، تمام نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب می‌نمایند.

به یقین و درخشش امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف سیاسی، علمی، فرهنگی، دفاعی و اقتصادی مدیون رهبری قاطع و حکیمانه امام راحل و جانشین خلف صالحش اما خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و فداکاری رزمندگان، جانبازان، شهیدان و وفاداری امت قهرمانی است که در طی سی و چهار سال اجازه نداده‌اند لحظه‌ای و دمی صلاحبت و اقتدار نظام مقدس اسلامی ایران آسیب ببیند.

سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ ضمن تبریک ایام ‌الله دهه مبارک فجر به صاحب اصلی انقلاب حضرت ولی عصر(عج) و نائب بر حقش امام خامنه‌ای(مدظله العالی) با سپاس از رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و حضور بی‌دریغ ملت شریف ایران که به راستی در طول تاریخ انقلاب نماد وفاداری و مقاومتند اعلام می‌دارد؛ رزمندگان بسیجی و پاسدار این سپاه تا پای جان گوش به فرمان ولی امر مسلمین، پاسدار واقعی انقلاب و مدافع آرمان‌های والای امام و حافظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: دهه ، فجر ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار