اعضای تیم بسکتبال مهرام از شرایط بازی با دانشگاه آزاد و پایان فصل عادی می گویند.

مهمد بچیروویچ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تأکید کرد: بسکتبال واقعی با پایان یافتن بازی های فصل عادی و رسیدن به مرحله پلی آف شروع می شود در این مرحله بازی های واقعاً قوی اي را شاهدیم که همه به دنبال قهرمانی می روند.

وی ادامه داد: من دنبال این نیستم که چه کسی روبرویم قرار می گیرد، هیچ وقت محاسبه نمی کنم در صورت برد یا باخت چه تیمی در مرحله بعد روبرویم قرار می گیرد اگر تیمی به دنبال قهرمانی است، نباید به این مسائل فکر کند.

بازی های سخت را بیشتر دوست دارم

سرمربی مهرام در مورد روبرو شدن با دانشگاه آزاد در مرحله بعد تأکید می کند: خیلی خوب است که با تیم دانشگاه آزاد در تهران روبرو می شویم من بازی های سخت را بیشتر دوست دارم چون برای بازی های مراحل بعدی آمادگی بیشتری پیدا می کنیم.

سرمربی تیم ملی همچنین در واکنش به انصراف سوریه و کمتر شدن تعداد تیم های شرکت کننده در غرب آسیا گفت: ما تلاش می کنیم تیم ملی را در این بازی ها کنار هم جمع کنیم و به عنوان آماده سازی جام ملت های آسيا،سیستم های دفاع و حمله تیم را با بازیکنان تمرین کنیم هرچند فاصله این بازی ها با جام ملت ها زیاد است و تا زمان شروع رسمی کار تیم مای هم چند ماه فرصت داریم اما وقتی یک بازیکن چیزی را یاد می گیرد آن را فراموش نمی کند بنابراین شرکت در این بازی ها تأثیر خود را دارند.

صدیقی: باید برای پلی آف اعتماد کادر را جلب کنم

امیر صدیقی بازیکن جوان مهران هم در مورد بازی با دانشگاه آزاد اعتقاد دارد: در این بازی روحیه دانشگاه آزاد پائین بود اما به حال تلاش زیادی انجام داد در مقابل تیم ما هم واقعاً خوب کار کرد به خصوص در زمینه دفاعی که بازیمان از ابتدای فصل پیشرف زیادی کرده است در ابتدای نیمه دوم هم شوت هایمان گل شد اما در مجموع بازیکنان تیم در کنار هم هماهنگ بودند.

صدیقی از جنبه های بازی خود می گوید: امسال از نظر تجربه بازی، بهتر شده ام، در بخش تکنیکی هم پیشرفت کرده ام اما باید بیشتر تمرین کنم تا تکنیک خود را به بازیکنان بزرگتر مثل صمد برسانم.

وی ادامه می دهد: زمان بازی ام هم در این فصل خوب بوده، با وجود اینکه جوان و کم تجربه ام مربی تیم اعتماد زیادی داشته و در بازی های سخت و آسان اجازه بازی به من داد اما خودم هم باید اعتماد بیشتری جلب کنم تا برای پلی آف فرصت های خوبی داشته باشم./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار