سومین روز جشنواره به پیشواز فیلم سینمایی «روز روشن» با بازی پانته آ بهرام می رود.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ فردا در حالی به پیشواز سومین روز از جشنواره بین اللملی فیلم فجر می رویم که ساعت آغاز به کار جشنواره از 10 صبح خواهد بود.


بر اساس این گزارش، «گهواره ای برای مادر» فردا چهاردهم بهمن ماه در ساعت 10:00 در سالن همایش های برج میلاد اکران خواهد شد.

چکامه چمن‌ماه و الهام حمیدی از بازیگران اصلی این فیلم به کارگردانی پناه برخدا رضایی هستند. داستان فیلم سینمایی «گهواره ای برای مادر» شرح قصه‌ای است که به زندگی یک بانوی طلبه می‌پردازد، نرگس دختر جوانی است که ادبیات روسی را در دانشگاه مسکو به اتمام رسانده و اینک در کسوت بانویی طلبه، درس می‌خواند و قرار است برای تدریس به دانشجویانی که تازه مسلمان شده‌اند به روسیه بازگردد.

در ساعت 13:30 شاهد اکران یک اثر پویا نمایی با عنوان «افسانه سرزمین گوهران» به کارگردانی مجید شاکری خواهیم بود.


«روز روشن» به کارگردانی حسین شهابی که اولین نمایش آن در جشنواره فیلم فجر امسال است، درباره زن جوانی  با بازی پانته آ بهرام است که برای نجات جان یک نفر از اعدام به دنبال شاهدی است تا در دادگاه شهادت بدهد . این فیلم در ساعت 16:15 در سالن اصلی همایش های برج میلاد به نمایش در می آید.

«برلین منفی 7 »عنوان فیلمی است که با بازی مصطفی زمانی، مسعود رایگان در ساعت 19:30 مهمان روز سوم جشنواره خواهد بود.
داستان این فیلم به کارگردانی رامتین لوافی در خصوص چند مهاجر است كه عواقب جنگ و حمله به عراق آنها را به دنبال جايي براي زنده ماندن مي كشاند. عاطف همراه دختر و پسر بيمارش به برلين مي رسند؛ جايي كه خطري زندگيشان را تهديد نمي كند اما متوجه مي شوند كه همه زندگي زنده ماندن نيست.

«فرشتگان قصاب» به کارگردانی سهیل سلیمی در ساعت 22:00 آخرین فیلمی است که با اکران خود روز دیگری از تقویم سی و یکمین جشنواره بین اللملی فیلم فجر را ورق می زند./ی2

برای دیدن آخرین اخبار، عکس ها و فیلم های جشنوراه اینجا را کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار