حفاری هشت حلقه چاه در بزرگترین شرکت تولید کننده گاز کشور پایان یافت.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، مدیر امور فنی شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی گفت: حفاری هشت حلقه چاه دیگر نیز در دست اقدام است.

منتصری افزود : از ابتدای امسال 19 عملیات ارزیابی پتروفیزیکی با استفاده از 600 نفر- روز کار انجام شد و علاوه بر انجام سه هزار و 506 عملیات درون چاهی و سرچاهی، خطوط لوله سرچاهی بیش از 20 حلقه چاه نیز مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تولید گاز در شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی تقریبا مطابق با برنامه تکلیفی در حال انجام است، گفت : هم اکنون طرح احداث مرکز تفکیک تابناک در دست طراحی است و جانمایی آن نیز به پایان رسیده است.

شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی یکی از سه شرکت زیرمجموعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و مناطق عملیاتی آن شامل مناطق نار و کنگان، آغار و دالان، سرخون و گشوی جنوبی و منطقه پارسیان در سه استان فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد است.

این شرکت، تامین گاز پالایشگاه های گازی فراشبند، فجر کنگان، سرخون و پارسیان و تزریق گاز در مخازن نفتی مارون، ارسال مایعات گازی به پالایشگاه شیراز و پالایشگاه پارسیان و بندر طاهری را بر عهده دارد./س

برچسب ها: حفاری ، چاه ، نفت ، زاگرس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.