هم‌زمان با دومین روز از دهه‌ فجر نمایشگاه هنرهای تجسمی شهرستان تاکستان به منظور تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی گشایش یافت.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، هم‌زمان با سومین روز از دهه مبارک فجر نمایشگاه کتاب و هنر‌های تجسمی شهرستان تاکستان در مجتمع فرهنگی و هنری امام‌ علی (ع) بخش مرکزی تاکستان با حضور مسئولان گشایش یافت.

منصور رحمانی در حاشیه این افتتاح پیرامون جزئیات برگزاری نمایشگاه دهه فجر اظهار داشت: نمایشگاه آثار فرهنگی و هنر‌های تجسمی با همکاری انتشارات سعید نوین استان قزوین در مجتمع امام‌ علی (ع) امروز با حضور مسئولان گشایش یافت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تاکستان افزود: تعداد 700 عنوان کتاب در قالب 10 هزار جلد برای بازدید و خرید عموم شهروندان در این نمایشگاه عرضه شده است.

وی افزود: نمایشگاه کتاب و هنر‌های تجسمی تا شش روز آینده در این مکان برای بازید علاقه‌مندان و فرهنگ دوستان دایر بوده و پس از اختتامیه نمایشگاه خوشنویسی در همین مکان گشایش می‌یابد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تاکستان پیرامون بهره‌برداری از خانه فرهنگ نیاش شهر تاکستان توسط اداره ارشاد در دهه‌ فجر اظهار داشت: ارزش ریالی ملک خانه فرهنگ نیاش نزدیک به 2 میلیارد و 500 میلیون ریال بوده و در مساحتی بالغ بر 200 متر مربع احداث شده است.

رحمانی با بیان اینکه احداث این خانه فرهنگ در دو مرحله انجام شده است، عنوان کرد: در مرحله نخست با تخصیص 400 میلیون ریال اعتبار نسبت به بازسازی ملک خانه فرهنگ اقدام شد و در مرحله دوم نیز کار تجهیز ساختمان به امکانات لازم برای استقرار انجمن‌های فرهنگی و هنری به انجام رسید./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.