اقتدار علمی جمهوری اسلامی ایران دنیا را متعجب کرده است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،امام‌جمعه‌ی زنجان با اشاره به پرتاب موفقیت‌آمیز کاوشگر پیشگام به فضا گفت: در گذشته دشمنان انقلاب اسلامی مانع هرگونه توسعه‌ی علمی کشور می‌شدند اما با تلاش دانشمندان ایرانی و بومی‌سازی بسیاری از علوم مورد نیاز امروزه شاهد این موضوع هستیم که ایران به جمع کشورهای دارای دانش فضایی پیوسته است.

حجت الاسلام خاتمی در این شرایط قطعاً دشمنان ناراحت  هستند و این در حالی است که ارسال کاوشگر پیشگام به فضا همراه با موجود زنده ،تازه شروع کار است و در آینده قطعاً پیشرفت‌های چشمگیری را شاهد هستیم که جهانیان را متعجب می‌کند.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ورود امام‌خمینی(ره) به کشور،افزود : یکی از اقدامات ارزشمند امام راحل در 14 بهمن 1357 پس از ورود به کشور تشکیل دولت موقت بود و این تدبیر، آینده‌نگری و درایت امام خمینی(ره) را در بعد اجتماعی و پایداری و مقاومت انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد.

خطیب جمعه‌ی زنجان ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر به جهانیان ثابت شد که قدرت‌های استعماری توان مقابله با عزم ملی و باورهای مردم ایران را ندارند و در برابر این قدرت از پیش شکست خورده هستند. 

حجت الاسلام خاتمی ،با تاکید بر ضرورت حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن خاطر نشان کرد: امسال بار دیگر مردم با قدم‌های استوار خود در سالروز انقلاب اسلامی حضور خواهند داشت و به دشمنان ثابت می‌کنند که آرمان‌های امام راحل و شهدا فراموش نشده و مردم پیرو ولایت فقیه هستند و در برابر دشمنان کوتاه نمی‌آیند/س 


برچسب ها: اقتدار ، علمی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.