سرمربی تیم فوتسال شهرداری تبریز گفت: در طول مدت مربیگری ام این هفته نخستین بار بود که علیرغم پیروزی مقابل شهید منصوری بدون حاشیه قرچک را ترک کردیم.

اسماعیل تقی پور سرمربی فوتسال تیم شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: خوشبختانه هفته های خوبی را سپری می کنیم. از شروع نیم فصل دوم با 4 برد و یک تساوی عملکرد ایده آلی داشتیم و این هفته نیز مقابل شهید منصوری که یکی از تیم های خوب لیگ می باشد امتیاز بازی را از آن خود کردیم جو ورزشگاه بسیار خوب بود و با وجود اینکه پیروز میدان بودیم بدون حاشیه قرچک را ترک کردیم در طول مدت مربیگری ام به یاد ندارم در بازی های به میزبانی منصوری بدون مشکل از سالن خارج شده باشیم.

وی افزود: پس از اتمام بازی خسوس سرمربی تیم ملی به رختکن ما آمد و تاکتیک هایی که در زمین اجرا شد را تحسین کرد وی ضمن تمجید از توانایی های بازیکنان اظهار داشت که تفکرات کادر فنی باعث عملکرد ایده آل تیم شده است.

تقی پور در ادامه بیان داشت: زمان انتخاب کادر فنی تیم ملی یکی از گزینه های مربیگری بودم اما نام من اعلام نشد اما پس از انتخاب هاشم زاده و نداشتن مدرک مربیگری وی انتخاب دوباره من قوت گرفت در حال حاضر از اینکه چرا نام من را به عنوان مربی تیم ملی اعلام نمی کنند بی اطلاع هستم./آق

برچسب ها: فوتسال ، خسوس ، تقی پور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار