استاندار زنجان از افتتاح بیش از 700 طرح در استان زنجان به مناسبت دهه فجر خبر داد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان  استاندار زنجان ، در مراسم کلنگ‌زنی تولید کنسانتره آهن منطقه قیطول زنجان، با بیان این مطلب گفت: این طرح‌ها با بیش از 9 هزار میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسیده است

استاندار زنجان با بیان اینکه اکثر طرح های اعلام شده به بهره‌برداری می‌رسند، افزود: فقط 16 طرح از مجموع 728 طرح کلنگ‌زنی می‌شوند و بقیه افتتاح می‌شوند.

 رئوفی‌نژادبا اشاره به  کلنگ‌زنی تولید کنسانتره آهن منطقه قیطول زنجان این طرح را بسیار مهم برای استان دانست وادامه داد: با بهره‌برداری از این واحد تولیدی ظرفیت تولید فولاد کشور افزایش قابل توجهی پیدا می‌کند.

وی اعتبار مورد نیاز طرح تولید کنسانتره آهن منطقه قیطول زنجان و طرح تولید آهن اسفنجی و شمش فولادی ریخته‌گری پیوسته سهند را 2 هزار و 500 میلیارد تومان اعلام کرد.

استاندار زنجان با اشاره به اشباع شدن شرق استان به لحاظ استقرار صنایع تصریح کرد: سرمایه‌گذاری‌های جدید به غرب استان زنجان سوق داده می‌شوند.

رئوفی‌نژاد کلنگ‌زنی تولید پنل‌های خورشیدی را در این منطقه از دیگر طرح ‌های در دست اجرا در منطقه غرب زنجان اعلام وخاطر نشان کرد :طرح مورد نظر با اعتبار 2 هزار میلیارد تومانی در حال اجرا است./س

 



 

برچسب ها: افتتاح ، زنجان ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.