اكبري گفت: از لحاظ سياسي در مقطع فعلي "عقاب صحرا" بهترين انتخاب براي ساخت بود؛ "عقاب صحرا" كاري سهل و ممتنع بود و تلاش شد واقعيتي كه در گذشته اتفاق افتاده، ساخته نشود.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، نشست خبري "عقاب صحرا" به كارگرداني مهرداد خوشبخت با حضور روناك يونسي، عليرضا كمالي، شهرزاد كمال زاده بازيگران و عباس اكبري نويسنده و تهيه كننده دقايقي پيش در سالن همايش هاي برج ميلاد برگزار شد.

اكبري در اين نشست درخصوص شايعاتي درمورد فيلم گفت: تم و فضاي فيلم با زمان حال منطبق است درحقيقت در ماقبل كشورهايي كه امروزه در تقابل با اهداف جمهوري اسلامي هستند مثل همان دوراني است كه مسلمانان در اقليت بوده و دشمنان در اكثريت بودند.

وي ادامه داد: از لحاظ سياسي در مقطع فعلي "عقاب صحرا" بهترين انتخاب براي ساخت بود؛ "عقاب صحرا" كاري سهل و ممتنع بود و تلاش شد واقعيتي كه در گذشته اتفاق افتاده، ساخته نشود.

خوشبخت در اين نشست افزود: فيلم در مقطعي آغاز شد كه بازيگران مشغول انجام كارهاي متفاوتي بودند تتلاش بر اين بود كه از بازيگران خوب استفاده شود، نبود ستاره ها در فيلم به دليل كمبود هزينه ها نبود.

اكبري با اشاره به بودجه ساخت فيلم گفت: اين فيلم فاخر بوده اما بودجه اش بسيار كمتر از يك فيلم فاخر است و حدود كمتر از سه ميليارد تومان هزينه ساخت اين اثر شد.
خوشبخت در پايان افزود: بايد از توليد دفاع شود چه فاخر باشد چه نباشد ما فيلم مي سازيم كه مردم ببينند و اميدواريم كه اين فيلم از فروش خوبي برخوردار باشد./ي2

براي مشاهده آخرين فيلم، تصاوير و فيلم هاي جشنواره فيلم انجا را كليك كنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار