رئیس مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر قصد ورود به انتخابات ریاست جمهوری را داشته باشم به صورت مستقل وارد عمل خواهم شد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام حسن روحانی" رئیس مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه مراسم ختم "حسن حبیبی" درباره شخصیت وی اظهار داشت: حسن حبیبی جزو اشخاصی بود که همواره ایمان، تواضع و افتادگی در وجود آن احساس می‌شد.

وی افزود: 21 سال در مجمع تشخیص مصلحت نظام در کنار حبیبی فعالیت داشتم و وی از جمله کسانی بود که در تدوین پیش‌نویس قانون اساسی نقش مهمی را ایفا کرد.

رئیس مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره تشکیل ستاد انتخاباتی خود متشکل از نوبخت و یونسی اظهار داشت: هیچگونه ستاد انتخاباتی را تشکیل نداده‌ام و اخبار منتشر شده در این باره کذب محض است.

روحانی درباره اجماع اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده تصریح کرد: این موضوع را باید از خود اصلاح‌طلبان پرسید و من در اینباره صحبتی ندارم.

وی اضافه کرد: اگر قصد ورود به انتخابات ریاست جمهوری را داشته باشم به صورت مستقل وارد عمل خواهم شد.

رئیس مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: با توجه به علائم و نشانه‌هایی که از صحبت‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دریافت کرده‌ام حضور وی در انتخابات آینده را بعید می‌دانم.

روحانی خاطر نشان کرد: همچنین بعید می‌دانم که خاتمی در انتخابات سال آینده حضور داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: روحانی ، مراسم ، ختم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار