پس از آگهی تبلیغاتی اخیر برای برگزاری دوره خلبانی در نیروی هوایی کشور، با پایان مهلت ثبت نام، فقط هفت نفر ثبت نام کردند در شرایطی که نیاز ارتش بسیار بیش از تعداد کل ثبت نام کنندگان است .

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، از زمان خریدهای کلان برخی کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس عده ای از رسانه های غربی و عربی بر این موضوع تاکید می کردند که اکنون ارتش این کشورها آماده مقابله با هرگونه تهدیدی است و واضح یا غیرملموس انگشت اشاره را به سمت جمهوری اسلامی ایران دراز می کردند.

اما به نظر می رسد به دلیل نبود نیروهای متعهد و متخصص در این کشورها، مسئولان و رسانه هایشان فهمیده اند که نمی توان با نیروهای مسلح پر از ایمان و انگیزه و البته مجهز ایران درگیر شد و چند وقتی است خبری از تهدید و رجزخوانی نیست.

یکی از اتفاقات جالبی که اخیرا رسانه ها به آن اشاره کرده اند، نبود مرد برای حضور در ارتش کویت است و این کشور به دلیل بی توجهی پسران به خلبانی، امکان استخدام خلبانان دختر را بررسی می کند.

به گفته رسانه ها، پس از آگهی تبلیغاتی اخیر برای برگزاری دوره خلبانی در نیروی هوایی کشور، با پایان مهلت ثبت نام، فقط هفت نفر ثبت نام کردند در شرایطی که نیاز ارتش بسیار بیش از تعداد کل ثبت نام کنندگان است و همین امر سبب شد تا بررسی توانایی دختران کویتی برای انجام وظیفه در این شغل به طور جدی در دستور کار قرار بگیرد.

در این خبر با موفق خواندن ورود دختران کویتی به بخش امنیتی کشور و حتی در بخش نظامی به ویژه در وزارت کشور، آمده است، دختران نشان دادند در بخشی از زمینه ها حتی از پسران نیز توانمندترند که این شایستگی ها به ویژه در مشاغلی که به طور مستقیم با مردم سروکار دارد بر کسی پوشیده نیست!

این رسانه ها تاکید کرده اند که طرح استخدام دختران در مشاغل خلبانی نیروی هوایی در دست بررسی است و پس ازکارشناسی های لازم به کابینه کویت ارسال می شود تا تصمیم مناسب اتخاذ شود. بر اساس طرح در دست بررسی، دختران ابتدا برای خلبانی بالگردها و هواپیماهای حمل و نقل نظامی استخدام خواهند شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار