شهردار منطقه 12، از بهره برداری سند توسعه پژوهش های محله منطقه 12 و پروژه حسینیه شهدای هفتم تیر در مجاورت یادمان شهدای هفتم تیر خبر داد.

علی محمد نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به دستور العمل کل مطالعات اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران، سند توسعه مطالعات و پژوهش های محلی منطقه 12 در حال چاپ است.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این دستورالعمل سندی، توسعه گرا و محله محور است که تمام نیازهای پژوهشی و مطالعاتی محله را برای سه سال شناسایی خواهد کرد.

محمدنژاد با اشاره به اهداف این طرح گفت: دستیابی به نقاط ضعف و قوت مطالعاتی و پژوهش محله، تعریف فرصت ها، تهدیدهای وضعیت مطالعاتی، پژوهشی محله، تلاش در جهت نهادمند کردن پژوهش در سطح محله و برنامه ریزی محلی و هدفمند کردن فعالیت های مطالعاتی و پژوهش های محله برای زمان مشخص از اهداف این طرح است.

وی با اشاره به طرح های دیگر شهرداری منطقه 12 گفت: پروژه حسینیه شهدای هفتم تیر در مجاورت یادمان شهدای هفتم تیر، با مساحتی بالغ بر 2 هزار متر مربع در دو طبقه از طرح های دیگر در دست احداث و بهره برداری شهرداری منطقه 12 است.

محمدنژاد در پایان با اشاره به نحوه اجرای این طرح افزود: حسینیه شهدای هفتم تیر در کوتاهترین زمان ممکن ظرف مدت کمتر از 14 ماه با به کارگیری مهندسان و کارشناسان مجرب و با بهترین مصالح آماده احداث و بهره برداری است./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار