رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی خواستار ایجاد شرایط برای بارور ساختن اهداف انقلاب در کشور شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهدحجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه دشمنان کشور با دسیسه و جدیت تمامدر مقابلکشور ایستاده‌اند تنها راه مقابله با آنهاانسجامو وحدت ملت است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش جوانان در ماندگاری انقلاب اسلامی تصریح کرد: در میان هجمه‌های دشمنان نظام جوانان به عنوان تنها پشتوانه نیرومند انقلاب و مهم‌ترین قشر جامعه می‌توانند با هدایت‌ها و حمایت‌های خود آینده نظام را تضمین کرده و در مسیر حقیقی انقلاب گام بردارند.

وی ادامه داد: رسیدن به این موقعیت وظیفه تمام افراداست تا با شناخت تهدیدها و نیازهای جوانان، شرایط را برای بارور ساختن اهداف انقلاب فراهم کنند؛بنابراین در این مسیرنباید ازهیچ اقدام فرهنگی و اجتماعی فروگذاری کرد.

پژمانفر با اشاره به فرصت‌هایی که امام خمینی(ره) در دوران انقلاب به جوان‌ها داده است، یادآور شد: ما نیز چون امام باید فرصت‌های لازم را در اختیار جوانان قرار دهیم و با برگزاری جلسات بحث‌ و گفت‌وگو تلاش کنیم تا همان حس پیگیری دوران انقلاب در میان جوانان زنده شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر نقش و حضور مستمر جوانان در روند انقلاب اظهار کرد: جوانانکشور با درک و شناخت صحیح جایگاه خود می‌توانند پایه‌های این نهضت را بیش از پیش محکم و استوار کنند.

وی با اشاره به نمایشگاه‌های چله انقلاب اسلامی که توسط مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی در سراسر کشور برگزار می‌شوداذعان کرد: هنر ابزار انتقال پیام برای مخاطبان مختلفاست و می‌تواند در هر شکل و حرفه‌ای مخاطبان خود را در فضای انقلاب قرار دهد و آنها را با ضرورت و اهداف انقلاب آشنا کند/س  

برچسب ها: اهداف ، انقلاب ، بارورسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.