رئيس سازمان جوانان جبهه ايستادگي با ابراز گلايه از تشکيل ائتلاف‌هاي به علاوه‌دار همچون 1+2 گفت: وحدت اصولگرايان موجب تقويت فعاليت‌هاي سياسي در كشور مي‌شود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "محمدجواد محمدي‌ نوري" در ديدار با جمعي از نخبگان استان خراسان جنوبي وحدت مسلمين را رمز پيروزي انقلاب اسلامي در سايه تبعيت از ولي‌فقيه زمان دانست و تداوم اين عزت را نيز در همگرايي و دلسوزي مسئولان و توجه به اقشار محروم جامعه در حفظ اهداف انقلاب اسلامي برشمرد.

وي با بيان‌اينكه ماه بهمن از خاطرات ملت ايران در مبارزه با طاغوت است اظهار اميدواري کرد: با حل مشکلات اقتصادي و برخورداري مردم از رفاه نسبي اميد و آرزوي توام با شادي نسل جوان در ايام بهمن ماه تجلي پيدا نمايد.

رئيس سازمان جوانان جبهه ايستادگي گفت: مشارکت بزرگ مردم در رويداد سياسي سال 92 مي‌تواند ضامن حفظ و اقتدار امنيت تلقي گردد و البته تغيير رويکرد بين‌المللي نسبت به ايران در شرايطي رخ داد که جريانات داخلي نيز وحدت و همدلي خود را حفظ نمايند تا منع از ورود فتنه به دخالت بيگانگان باشد.

محمدي‌نوري وحدت اصولگرايان را موجب تقويت فعاليت‌هاي سياسي دانست و با ابراز گلايه از تشکيل ائتلاف‌هاي به علاوه‌دار همچون 1+2 تاکيد کرد: هر چند اينگونه ائتلاف‌ها مي‌تواند نماد خوبي براي بخشي از طيف اصولگرايان قلمداد شود اما به واقع انحراف و خطر آن بيش از توفيق آن است.

وي با طرح سوالي از حدادعادل در خلق چنين ائتلافي تصريح کرد: حداد عادل بايد پاسخ دهد چرا مصرانه معتقد است (+) مي‌تواند نماد وحدت اصولگرايان باشد؟

محمدي‌نوري تجربه تلخ اصولگرايان در ائتلاف 8+7 را ناشي از عدم پيمان قلبي اصولگراياني دانست که قصور مي‌کردند همه اصولگرايي در آنان خلاصه شده است، بنابراين فکر مي‌کنم اگر قدري چاشني عجله در کار آقايان ديده نمي‌شد سرنوشت اصولگرايي به روزهاي خوبي رقم مي‌خورد.

وي توجه به وضعيت کار و توليد و ساماندهي اوضاع کشاورزي مناطق استان خراسان جنوبي را از مهمترين اولويت‌هاي دولت در رسيدگي به مردم اين ديار برشمرد و از دولت خواستار توجه جدي براي حفظ نخبگان اين استان و استفاده از ظرفيت‌هاي موثر آنان اتخاذ شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار