بازيگر فيلم "خاكستر و برف" گفت:متاسفانه حاشيه هاي پيرامون باعث قرار گرفتن اين فيلم در بخش نگاه نو شده است و اجازه حضور در بخش رقابتي سينماي ايران را ندارد.

قربان نجفي، بازيگر سينما و تلويزيون، در خصوص حضور خود در جشنواره امسال به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: در جشنواره فجر امسال با 3 فيلم سينمايي "او خوب سنگ مي زند" به کارگرداني محمد هادي محقق، "خاکستر و برف" به کارگرداني روح الله سهرابي، "زيباتر از زندگي" به کارگرداني انسيه شاه حسيني حضور دارم که هرکدام نقش هاي متفاوتي در ژانر هاي مختلف هستند.
وي افزود فيلم سينمايي "او خوب سنگ مي زند" به عنوان يک مخاطب فيلم در خشاني بود و در مقايسه با کارنامه کاري محقق اين فيلم درجه بالاتري داشت.
نجفي تصريح کرد: براساس شنيده ها فيلم سينمايي "خاکستر و برف" نيز مورد قبول واقع شده اما متاسفانه حاشيه هاي پيرامون باعث قرار گرفتن اين فيلم در بخش نگاه نو شده است و اجازه حضور در بخش رقابتي سينماي ايران را ندارد. 
اين بازيگر در ادامه بيان کرد: در فيلم انسيه شاه حسيني نيز نقش فرمانده نيروي زمين را ايفا مي کنم که به صورت مستند گونه اويل جنگ حمله به هويزه و زندگي علم الهدي را روايت مي کند و اميدوارم فيلم خوبي شده باشد.
نجفي در خصوص برپايي جشنواره اظهار داشت: جشنواره يعني عرصه چالشي عقايد و نظر هاي مختلف به طوري که بتوان عقايد ديگران و حتي نظرات اشخاص مخالف را تحمل کرد در غير اين صورت تنها با يک جشنواره تشريفاتي در جهت تشکر از يکديگر روبه رو هستيم.
وي ادامه داد: به صورت غير مستقيم در جريان فيلم ها هستم و اميدوارم اين روند تا حدودي تغيير کند تا در سالهاي آينده  هيات انتخاب فيلم هاي خوب و باکيفيت تري را بپذيرند.
اين بازيگر در پايان خاطر نشان کرد: با ادامه اين روند تا 4 سال آينده جشنواره اي نخواهيم داشت تنها مراسمي که خودمون از خود تشکر کنيم./ي2

براي مشاهده آخرين اخبار، تصاوير و فيلم هاي جشنواره اينجا را كليك كنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار