معاون شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی از ایجاد جایگاه های کوچک و فروشگاه های محصولات نفتی و خودرویی در شهرهای بزرگ خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، عليرضا رجب پور؛ با بیان اینکه فروشگاه های نفتی برای عرضه محصولاتی مانند نفت گاز، بنزین، نفت سفید، گازمایع و روغن در روستاها و در 155 نقطه ایجاد شده است، افزود : با توجه به موفق بودن این طرح در 80 نقطه دیگر نیز این فروشگاهها راه اندازی می شود.

رجب پور گفت: بعد از شناسایی نقاط مناسب مجوز این جایگاه ها به بخش های خصوصی داده می شود که می توانند بنزین معمولی یا سوپر را با استفاده از یک تلمبه و دو نازل یا دو تلمبه و چهار نازل در زمینی به مساحت 100 تا 300 متر عرضه کنند.

وی گفت:‌ همچنین هر نوع فعالیت در ارتباط با خدمات خودرویی مانند لوازم یدکی، تعویض روغن ، کارواش های کوچک، فروش لاستیک و خدمات بیمه ای نیز می تواند در غرفه های کوچک در کنار آن ایجاد شود.

معاون شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی،افزود: با استفاده از تجربه این طرح و با توجه به محدودیت زمین در شهرهای بزرگ آن را در قالب جایگاه های کوچک در شهرها پیاده خواهیم کرد.

وی سرعت گسترش جایگاه ها در محل هایی مانند پارکینگ ها ،کنار فروشگاه ها، حاشیه پارک ها و در شهرک های مسکونی و همچنین کاهش زمان سوخت گیری و صرفه اقتصادی را از مزیت های این طرح برشمرد./ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار