برنامه های کاربردی موبایل و App Store و خدمات در حال راه اندازی دولت همراه از جمله خدمات ارزش افزوده همراه اول است.

کاملیا هاشمی مسئول هماهنگی کنگره موبایل ایران با اشاره به اینکه خدمات ارزش افزوده همراه اول با سرویس های پیامک در بستر تلفن همراه  کار خود را آغاز کرد، به خبرنگار اورژانس itباشگاه خبرنگاران اظهار داشت: همراه اول در حوزه خدمات پیامکی در چند گروه سرویس دهی دارد که این گروه ها شامل گروه های اخبار، بازار و تجارت، دانش و آموزش، ورزش، سلامت، فرهنگ و هنر، مسابقه و سرگرمی و دین و مذهب است.

کاملیا هاشمی، با اشاره به اینکه همراه اول در حوزه خدمات ارزش افزوده در خدمات آوای انتظار نیز فعال است گفت: این اپراتور تاکنون توانسته 900 آوای انتظار به مشترکان همراه اول ارایه کند.وی رمز یک بار مصرف، خدمات جمع آوری کمک‌های مردمی، سرویس قاصدک، برنامه های کاربردی موبایل و App Store و خدمات در حال راه اندازی دولت همراه را از دیگر خدمات ارزش افزوده همراه اول دانست و گفت: سرویس جستجوی ویژه نیز توسط همراه اول راه اندازی شده که بر این اساس مشترکان این اپراتور می توانند خبر مورد نیاز خود را از خبرگزاری مربوطه جستجو کنند.

هاشمی سرویس قاصدک را یکی دیگر از سرویس های خدمات ارزش افزوده عنوان کرد و گفت: این سرویس شامل سرویس های قاصدک chat و push Email است که نوعی سرویس باندلینگ بین سرویس های خدمات ارزش افزوده و گوشی محسوب می شود.

وی در بخشی دیگر از سخنانش با تاکید بر اینکه در صورتیکه از کنگره موبایل حمایت مالی مناسب صورت گیرد برگزار کنندگان این رویداد می‌توانند با کمترین دغدغه خاطر در این عرصه فعالیت کنند، افزود: همچنین لازم است به این گونه رویدادها به عنوان یک فرهنگ در جامعه نگاه شود چرا که نهادینه شدن فرهنگ یک تکنولوژی و فناوری باعث رشد و توسعه  آن خواهد شد.

وی با بیان اینکه چنین کنگره و همایش هایی دارای مخاطب عام و خاص است، معتقد است که اگر مدیریت و برنامه ریزی در خصوص برگزاری چنین همایش هایی به خوبی صورت نگیرد امکان از دست رفتن بخشی ازمخاطبان این حوزه وجود دارد.

وی اظهار امیدواری کرد و گفت : اگر به این رویداد با یک دید حمایت گرانه نگاه کنیم، با یک مدیریت صحیح این امکان ایجاد می شود که فعالان در این حوزه بتوانند کار خود را به بهترین شکل ارایه کنند.

لازم به ذکر است، کنگره موبایل ایران به منظور معرفی آخرین دستاوردهای علمی و فناوری این حوزه در کشور 29 بهمن لغایت 2 اسفند ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود./ع2
برچسب ها: اپراتور ، سرویس ، دانش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار