سخنگوی مخابرات ایران با اشاره به نقش کلیدی توسعه کاربردی فناوری های همراه گفت: باید سعی شود هرچه بیشتر کاربردهای ارتباطات همراه در سطح جامعه گسترش یابد.

داوود زارعیان سخنگوی مخابرات ایران با اشاره به اینکه امروزه تلفن همراه به عنوان یک شاخص و کارآمد ترین ابزار ارتباطی برای جامعه تبدیل شده است، به خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خدمات و سرویس های بانکداری، آموزش، تجارت، سلامت و سایر حوزه های فعال در جامعه از طریق بستر شبکه تلفن همراه و گوشی موبایل جاری و ساری است تا جایی که امروز شاهد رونق موبایل بانکینگ، دولت همراه ، تجارت همراه و غیره در جوامع هستیم.
 
وی با اشاره به حمایت شرکت مخابرات از برگزاری کنگره موبایل، گفت: باید سعی شود هرچه بیشتر کاربردهای ارتباطات همراه درجامعه گسترش یابد و از طرفی اپراتورها با صرف کمترین ساعت برای حضور در کنگره،ضمن معرفی دستاوردها و توانمندی های خود، استفاده علمی و همچنین بهره تبلیغی لازم را از آن می برند به همین دلیل با استراتژی هوشمندانه و کاربر محور، معمولا آن ها حمایت های خوبی از این کنگره ها به عمل می آورند.

لازم به ذکر است، کنگره موبایل ایران به منظور معرفی آخرین دستاوردهای علمی و فناوری این حوزه در کشور 29 بهمن لغایت 2 اسفند ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود./ع2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار