مربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: متاسفانه ما در دور برگشت و به طور کلی در فصل جاری نتوانستیم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.

عادل بناکار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: دیگر باخت در هر بازی برای ما به یک عادت تبدیل شده و علت این نتایج تکراری و سریال دنباله دار را نمی دانیم.

وی خاطر نشان کرد: ما حتی در روزهایی که بازی خوبی را ارائه می دهیم و به قول ورزشی روزخوبمان است هم می بازیم ، این نتیجه در دروز بدمان هم تکرار می شود.

بناکار تصریح کرد: در بازی هفته بیستم لیگ مقابل تیم پیشگامان کویر یزد ما یک روز بسیار بد را تجربه کردیم این امر در حالی بود که یزدیهاهم در شرایط ایده آل و خوبی قرار نداشتند و از انگیزه کافی برای غلبه بر ما برخوردار نبودند و تماشاگران یزدی به بازیکنان پیشگامان فحاشی می کردند.

مربی تیم والیبال شهرداری تبریز در ادامه اظهار داشت : مشکل فنی و نقاط ضعف تیم را به بعدها موکول کرده ایم اما تجربه ثابت کرده که وقتی یک تیم روی دور باخت می افتد ، بازیکنان از تکرار باخت در بازی بعدی هم می ترسند و این ترس به مانند آفتی برای تیم محسوب می شود حال این وضعیت در تیم ما حاکم است امید دارم در 2 بازی آینده این مشکل برطرف شود.

بناکار در خصوص داوری دیدار شب گذشته این تیم مقابل یزد اظهار داشت: داوری عالی بود و مشکلی نداشت ما 2 هفته آینده 2 بازی خانگی را در پیش داریم و به برد امیدواریم./مح

برچسب ها: تیم ، مربی ، سریالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار