استاندار خراسان رضوی خواستار رسیدگی به پرونده های تخلفات اقتصادی شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، محمد حسین فروزان مهر در جلسه کمیسیون تعزیرات حکومتی استان با تاکید بر اینکه رسیدگی به پرونده ها باید در سریع ترین زمان ممکن و به سرعت انجام شود، افزود: آرا صادره نیز باید از قدرت بازدارندگی کافی برخوردار باشد، به گونه ای که هزینه ارتکاب جرم را سنگین و جبران ناپذیر نماید.


وی گفت : در شرایطی که دشمن با اعمال تحریم های اقتصادی سعی در ایجاد نارضایتی عمومی در بین مردم و تحت فشار قرار دادن دهک های پایین درآمدی جامعه دارد، باید با طراحی برنامه‌ای عملیاتی این توطئه خنثی شود.

وی با تشریح وضعیت بازار در خراسان رضوی گفت : مقابله با هر گونه احتکار، کم و گران فروشی با استفاده از ظرفیت مجامع امور صنفی، اتحادیه ها، بازرسان و نیروهای مردمی در قالب اجرای طرح بازرسان افتخاری باید با جدیت دنبال شود.

فروزان مهر همچنین از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خواست تا با شناسایی و اولویت بندی گروه های کالا و خدمات پر مصرف خانوارها، نسبت به کنترل قیمت و نظارت بر نحوه عرضه این اقلام در بازار، برنامه‌ریزی کند.

وی با اشاره به نزدیک بودن تعطیلات نوروزی، بیان کرد: ذخیره سازی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و در دسترس قراردادن آن‌ها، از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت : حضور موثر ناظران و بازرسان در بازار، ضمن حفظ آرامش باعث می شود تا مردم با اطمینان‌خاطر بیشتری خرید کنند.

فروزان مهر در ادامه، استفاده از ظرفیت رسانه ها به ویژه صدا و سیمای استان در جهت اطلاع رسانی اقدامات و برنامه‌ریزی های صورت گرفته در کمیسیون تنظیم بازار و تعزیرات حکومتی به مردم را مهم خواند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اهمیت نظارت در تنظیم عملکرد و حفظ آرامش بازار، ادامه داد : تمام اقدامات و سیاست‌های تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز زائران و مجاوران در گرو نظارت اصولی و صحیح بر عملکرد بازار است/س  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.