عملکرد مجموعه پزشکی قانونی تهران با دیگر استان ها قابل مقایسه نیست و بدون تردید با توجه به انتظارات مردم مدیریت استان توجه ویژه ای به این امر خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مرتضی تمدن صبح امروز 17 بهمن در مراسم افتتاح ساختمان پزشکی قانونی استان تهران ضمن گرامیداشت دهه فجر و یاد و خاطره شهدا گفت: مردم ایران با یاد شهدا از گردنه های سخت عبور کردند و عزت مند شدند.

وی ادامه داد: دشمن سعی می کند دستاوردهای ایران را کتمان کند اما ضرب آهنگ پیشرفت ایران روز به روز نمایان تر می شود.

وی با اشاره اینکه در زمان رژیم پهلوی همه دارایی های یک کشور را به خارجی ها باج می دادند تاکید کرد: در آن زمان بر سر منافع ملی با رژیم غاصب اسرائیل، آمریکا و ... معامله می شد.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه ملت ایران با شکستن این فضا به سروری دست یافته است اظهار داشت: امروزه ملت ایران در مسیر نورانی انقلاب که مزین به وجود ولی فقیه زمان است در حال حرکت است.

تمدن اهمیت کار پزشکی قانونی را مهم خواند و با اشاره به اینکه تصمیم گیری در زمینه صدور یک رأی تحت نظر تخصص کارکنان پزشکی قانونی خیلی تعیین کننده است تصریح کرد: عملکرد مجموعه پزشکی قانونی تهران با دیگر استان ها قابل مقایسه نیست و بدون تردید با توجه به انتظارات مردم مدیریت استان توجه ویژه ای به این امر خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه در بودجه عمرانی استان تهران منابع جدیدی تبیین خواهد شد خاطر نشان کرد: برای تکمیل پروژه پزشکی قانونی جنوب تهران نیز مبلغ درخواست شده تامین و اختصاص داده خواهد شد تا مردم جنوب شهر تهران نیز از امکانات برخوردار باشند./ز

برچسب ها: ولی فقیه ، پزشکی ، قانونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار