وزير راه و شهرسازي:

همکاري 17 ميليون نفر در پروژه عظيم مسکن مهر

وزير راه و شهرسازي از همکاري 17 ميليون نفر در طرح مسکن مهر، شهري روستايي و بافت فرسوده در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ در نمايشگاه دستاوردهاي دولت دهم، علي نيکزاد با اشاره به اينکه دولت بايد تمامي تأسيسات زيربنايي و روستايي مسکن از جمله آب، برق، گاز، مدرسه، آسفالت را فراهم کند، گفت: واگذاري زمين هاي 99 ساله و ارائه تسهيلات قرض الحسنه 25 ميليون توماني از جمله اقدامات اساسي وزارت راه و شهرسازي به شمار مي رود.
وزير راه و شهرسازي با بيان اينکه تسهيلات 25 ميليون توماني به صورت قرض الحسنه است، افزود: سود اين تسهيلات 9 درصد در استان تهران، مراکز استان ها 7 درصد و درساير شهرها 5 درصد است.
نيکزاد در ادامه تصريح کرد: دولت تمامي زيربنايي و اقدامات آن را انجام داده و متقاضيان تنها حق انشعابات آب، برق گاز را پرداخت مي کنند.ک
نيکزاد با اشاره به اينکه تاکنون 4 ميليون و 300 هزار واحد مسکوني در کشور ساخته و در حال ساخت است گفت: به طور ميانگين 17 ميليون نفر در طرح مسکن مهر شهري، روستاها و بافت فرسوده همکاري و سکونت مي کنند.
وزير راه و شهرسازي در ادامه تصريح کرد: دولت تمامي امکانات از جمله ميلگرد، اهن و سيمان را براي ساخت مسکن فراهم و متقاضيان تنها ساير وسايل را براي ورود به مسکن فراهم مي کنند./س

برچسب ها: پروژه ، عظیم ، مسکن مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار