در حساسترین بازی هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور تیم پیکان در سالن پیامبر اعظم شهرستان آمل به مصاف تیم کاله آمل می رود.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به طور قطع این دیدار بسیار حساسی خواهد بود و ما برای برد کار سختی را پیش روی داریم و شرایط تیم ما پیرو نتایج قابل قبول کسب شده در هفته های گذشته خوب و ایده آل است.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل تصریح کرد: با توجه به آنکه صدرنشینی و صعود تیم پیکان به مرحله پلی آف مسابقات لیگ برتر مسجل شده است آنها برای قدرت نمایی بیشتر مقابل ما با تمام قوا ظاهر خواهند شد ما برای حفظ جایگاه و یا ارتقا به مکان دوم جدول رده بندی نیاز مبرم به کسب برد در این دیدار داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا انجام 2 بازی پنج سته در مدت زمان کوتاه باعث افت جهانی بازیکنان نشده است؟ گفت: وقتی در این بازیهای طولانی نتیجه را به نفع خودمان پایان دادیم این امر به منزله آن است که ما هیچ گونه ضعف و افت جهانی همراه نداشتیم و عملکرد اشتباه و خطاهای فردی بازیکنان عامل طولانی شدن بازی گردید.

وی گفت: متاسفانه ما در طول نیم فصل دوم بازیها را با وجود داشتن مصدومیت های فراوان دنبال کردیم ، به طوری که پشت خط زن اول تیم ما " شهرام محمودی" به دلیل مصدومیت کاله در بازیهای حساس همراهی نکرد و به تازگی در ترکیب قرار گرفته است ، وضعیت مصدومیت بازیکنان اصلی تیم، به گونه ای بود که هیچ یک از مدعیان حال حاضر لیگ برتر امسال دارای چنین شرایطی نیست.

وی تصریح کرد: ما با وجود تمام مشکلات وضعیت خود را در جدول حفظ خواهیم کرد و مقابل تیم پیکان که دارای بازی منظم و مشخصی با قدرت هرچه تمام ظاهر می شویم.

خوشبختانه ما فردا میزبان تیم پیکان هستیم تماشاگران آملی شرایط بازی را برای ما سخت خواهند کرد و این امر عامل بردمان خواهند شد.

اما در کلام بازهم می گویم مصدومیت های بازیکنان ، پیکره ی تیم ما را تحت تاثیر قرار داد./مح

برچسب ها: حمایت ، آملی ، یکم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار