استاندار تهران از کشف 330 انبار احتکارکالا در استان تهران خبر داد و گفت: تمامی این اجناس با قیمت مصوب به فروش می رسد.

مرتضی تمدن در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با تاکید بر اینکه روند برخورد با افرادی که مایحتاج مردم را احتکار می کنند شدت گرفته است گفت: دو روز پیش کالاهای احتکار شده در انبار روغن برای فروش به نرخ مصوب در شبکه بازار استان توزیع شد.
وی با اعلام اینکه 330 انبار کالا در استان تهران اقدام به احتکار کالاهای اساسی مردم کرده بودند، تصریح کرد: متاسفانه در روزهای  پایانی سال 91 ، عده ای با عواطف و جیب مردم بازی می کنند که با آنان برخورد قانونی می شود.
 استاندار تهران با بیان اینکه  به میزان کافی کالا و احتیاجات ضروری در بازار وجود دارد و انبارها نیز پر شده است،‌اظهار کرد: علاوه بر جریمه نقدی افراد محتکر که رقم بالایی نیز هست،  اقلام احتکار شده در سطح استان با نرخ مصوب به فروش می رسد.
 استاندار تهران  با بیان اینکه از 25 بهمن نمایشگاه های بهاره اقدام به فعالیت خواهند کرد ادامه داد: 1400 غرفه در22 نمایشگاه و 5600 غرفه توسط اصناف در استان تهران دایر خواهد شد.
تمدن خاطر نشان کرد: برای جلوگیری از عرضه کنندگان بی کیفیت و عرضه کالا با قیمت بالا،  در تمامی نمایشگاه های بهاره ارزیاب کمی و کیفی مستقر خواهد شد./ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار