نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر مطالبه دینی و عمومی ملت ایران جایگزین یک نظام سلطه‌گر، مستبد و فردگرا شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد انقلاب اسلامی ایران گفت: نخستین ویژگی انقلاب اسلامی الهی بودن این نظام است.

فیروز‌فرنعمت ولایت فقیه را بزرگترین نعمت الهی حاکم بر جامعه برشمرد وافزود: همه ما به عنوان مسئولان و مردم باید قدر و منزلت این نعمت الهی و بزرگ را بدانیم.

وی با بیان اینکه با عنایت به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری ویژگی و خصیصه دیگر نظام جمهوری اسلامی از ابتدای شکل‌گیری تا‌کنون مردمی بودن و با مردم بودن آن است، ادامه داد: انقلاب‌های مهم و گاه بزرگی در جهان اتفاق افتاده است که در آنها نقش مردم بعد از چند سال کم رنگ و سمبلیک باقی مانده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد:انتقال ارزش‌های دینی و اسلامی از یک نسل به نسل دیگر شاخصه نظام اسلامی است و گواه این مدعا وجود جوانان ارزشمند و والایی چون احمدی روشن است، گرچه ایشان انقلاب اسلامی را ندیده بودند ولی با تمام وجود انقلاب اسلامی و رسالت خطیر آن را درک کرده بود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.