جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه دشمن در فتنه گذشته به شکل علنی شعار ولایت گریزی را سر می داد، اکنون درصدد القاء این تفکر در فتنه جدید است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام حاجی صادقی، در مراسم بزرگداشت دهه فجر که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار شد، با بیان این که تحمیل موضوعی بر ولایت فقیه بزرگترین آسیب برای انقلاب اسلامی است، افزود: براندازی نظام هدف اصلی فتنه گذشته بود و مهار انقلاب از پیشرفت های کنونی هدف دوم دشمنان است، چرا که آنها می دانند که انقلاب اسلامی ایران تنها انگیزه مردم آزاداندیش جهان برای بیداری و استکبارستیزی است.

وی بی اعتمادی مردم به مسئولان، ایجاد آشفتگی سیاسی و بی ثباتی مدیریتی و تزلزل در مواضع ضد استکباری مسئولان را از دیگر دسیسه های دشمن برشمرد و اظهارداشت:جای شرمندگی است که برخی افراد بی بصیرت به مهره های اجرایی این دسیسه استکبار تبدیل شده اند.

وی، ترویج اندیشه بی دینی،دین منهای روحانیت و طرح مذاکره را از برنامه های دشمن دانست و ادامه داد: دشمن بر این عقیده است که اگر بتواند ایران را بدون دادن هیچ امتیازی به پای مذاکره بکشاند، می تواند انقلاب های مصر،تونس و لیبی را با همین دسیسه از بین ببرد.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی،با اشاره به وظایف حوزه های علمیه و روحانیت در فتنه جدید، تاکید کرد: بصیرت افزایی نسبت به نقشه ها و راهبردهای دشمن، نهادینه کردن فرهنگ جهاد و مقاومت در جامعه، تقویت عملی ولایت محوری و بالابردن نشاط و امید مردم، بالابردن سطح معنویت، از جمله وظایف خطیر روحانیت شیعی است./س

برچسب ها: قم ، ولایت گریزی ، فتنه ، آینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.