تكرار/ گروسي:

اظهارنظرهای غير کارشناسی کمکی به بازار خودرو نخواهد کرد/ دولت حمایت کند

عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به اظهارنظرهای غیرکارشناسی در خصوص بازار خودرو گفت: تنظیم بازار خودرو براساس تعامل عرضه و تقاضا بوده لذا اظهارنظرهای غیرکارشناسی کمکی به بازار خودرو نخواهد کرد.

حسین گروسی نماینده مردم شهريار، ملارد و شهرقدس در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به نوسانات شدید قیمت در بازار خودرو گفت: نوسان‌های قیمت در بازار خودرو به جهت کاهش تولید بوده چرا که خودروسازها با کاهش 50 درصدی تولید مواجه هستند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات و موانع در صنعت خودروسازی افزود: افزایش قیمت در مواد اولیه و عدم اعطای تسهیلات به خودروسازان کاهش تولید را در پی داشته كه در نتیجه بازار به دست دلالان و واسطه‌گران می‌افتد.

عضو کمیسیون صنایع با اشاره به اقدامات کمیسیون تصریح کرد: مجلس طرح ارتقای کیفیت را به تصویب رسانده لذا دولت باید واحدهای تولیدی را حمایت و موانع و مشکلات آن‌ها را مرتفع سازد تا تولید به میزان مورد نظر برسد.

وی در پایان اظهار داشت: برخی اظهارنظرهای غیرکارشناسی به منظور تاثیرگذاری بر بازار و در شرایطی اتفاق می‌افتد که تعادل میان عرضه و تقاضا بر هم خورده است لذا تاثیری بر بهبود اوضاع نخواهد داشت چرا که تنظیم بازار براساس تعادل عرضه و تقاضا است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: گروسی ، مجلس ، خودرو ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار