با حضور وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح، فردا مراسم پايان پاكسازي عمومي استان كرمانشاه از مين و مواد منفجره برگزار مي‌شود.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، فردا و در هشتمين روز از ايام‌الله دهه مبارك فجر مراسم پايان پاكسازي عمومي مناطق آلوده به مين و مواد منفجره به جا مانده از جنگ تحميلي استان كرمانشاه با حضور "سردار احمد وحيدي" وزير دفاع، فرماندهان، مسئولان لشكري و كشوري، نمايندگان و مسئولان استان كرمانشاه و سازمان‌هاي فعال در عرصه مين‌زدايي بشردوستانه  برگزار مي‌شود.

بنا بر گزارش اداره كل تبليغات دفاعي وزارت دفاع، پس از پايان جنگ تحميلي استان كرمانشاه با حجم بسيار وسيع اراضي آلوده به مين‌ و گلوله‌هاي عمل نكرده مواجه شد.

با وجود گستردگي آلودگي، تنوع و شرايط سخت اقليمي و جغرافيايي استان كرمانشاه، جان‌بركفان فعال در حوزه مين‌زدايي با تلاش و فداكاري و در نهايت ايثار و مجاهدت بدون كمك‌هاي نرم‌افزاري و سخت‌افزاري سازمان‌هاي ذي‌ربط بين‌المللي در چارچوب تدابير وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با مديريت مركز مين‌زدايي كشور با انجام پاكسازي عمومي مناطق آلوده به مين و مواد منفجره به جامانده از دوران دفاع مقدس در استان كرمانشاه گام ديگري در خدمت به مردم اين خطه قهرمان برداشته، زمينه مساعد براي رشد و توسعه همه‌جانبه استان كرمانشاه فراهم كردند.

انتهاي پيام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار