مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران کشور گفت:دشمن همواره در تلاش برای طرح سناریوی جدید علیه جمهوری اسلامی و نیز به چالش کشیدن مشروعیت نظام است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، سردار یدالله جوانی مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران کشور در نشست بصیرتی، سیاسی که با حضور پایوران و مسئولان در نمازخانه ستاد سپاه استان برگزار شد،گفت:انتخابات پیش رو از اهمیت و جایگاه ویژه ای در نظام اسلامی برخوردار است که باید توجه جدی به آن داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی 4 هدف راهبردی را در انتخابات آینده مدنظر دارد،افزود:مشارکت فراگیر مردم در انتخابات،برگزاری انتخاباتی سالم،آزاد و رقابتی در راستای جلب اطمینان و اعتماد مردم،انتخابات با چالش های امنیتی توأم نشود و نتیجه انتخابات پیروزی فردی باشد که بتواند به حرکت انقلاب اسلامی و آرمان و اهداف خودش شتاب ببخشد.

سردار جوانی افزود:نظام سلطه با مجموعه ای از اقدامات که مهمترین آن ها بحث اقتصادی و تحریم است، سناریو های جدی علیه نظام اسلامی دارد.

وی اظهارداشت: اینکه انتخابات ایران دچار بحران، تنش، بی ثباتی و در نهایت تغییر ساختار و مشروعیت نظام به چالش کشیده شود از مهمترین توطئه های دشمنان است.

سردار جوانی تصریح کرد:آنچه بصیرت و راه را در این انتخابات همچون دیگر صحنه های مهم انقلاب به روشنی برای ما نمایان می کند،پیروی و تبعیت پذیری از منویات مقام عظمای ولایت است

وی خاطرنشان کرد:کسانی باید در این عرصه حضور پیدا کنند که ولایتمدار،مدیر و مدبر باشند در غیر این صورت نظام اسلامی دچار چالش خواهد شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.