یک سارق حرفه ای که مدت ها به سرقت لوازم خودروهای محدوده محله پردیس می پرداخت ،توسط پلیس فاتب دستگیر شد.

رئیس کلانتری 207 پردیس در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در پی اعلام چندی از هموطنان ساکن منطقه پردیس در خصوص سرقت لوازم های خودروهای پارک شده آنان در نیمه های شب ، بلافاصله اقدامات گسترده اطلاعاتی و شناسایی متهم در الویت کار این یگان قرار گرفت.

سروان مجتبی سهراب منش در ادامه اظهار داشت: در این خصوص اکیپ های گشت زنی با دقت و هوشیاری و اطلاعات کسب کرده اقدام به تشدید عملکرد هدفمند خود نمودند که پس از مدتی زیر نظر گرفتن تمامی راههای منطقه توانستند در نهایت در ساعت 6 صبح روز جاری به فردی که در حال عبور از عرض خیابان بود مشکوک شدند.

وی افزود: متهم با رویت ماموران اقدام به فرار کرده  ماموران با آمادگی کامل به تعقیب آنان پرداختند که پس از طی ساعتی ماموران با رعایت کلیه قوانین به کارگیری سلاح اقدام به شلیک دو تیر نموده و موفق به دستگیری متهم شدند.

این مقام مسئول انتظامی در ادامه ضمن اشاره به بازرسی بدنی و کشف یک عدد تیز بر، پیچ گوشتی و دو عدد سوئیچ و دزدگیر خودرو خاطر نشان کرد: پس از استعلامات و بررسی های انجام شده ماموران  فاتب با تیز هوشی خود توانستند متوجه سوئیچ و دزدگیر مربوط به یک دستگاه خودروی پراید است که در آن طرف خیابان پارک شده است، لذا متهم با مدارک مستند لب به اعتراف گشود و خود را به هویت محمد 28 ساله معرفی کرده.

لازم به ذکر است که متهم جهت بررسی بیشتر به کلانتری منتقل گردید./ف

برچسب ها: فاتب ، محله ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار