کی روش در کنفرانس خبری بعد از بازی با لبنان گفت: بعد از بازی با ازبکستان تحت فشار بودیم ولی امشب بازیکنانم فوق العاده بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کارلوس کی روش در کنفرانس خبری بعد از بازی با لبنان گفت: بازیکنانم امشب چهره‌ واقعی فوتبال ایران را نشان دادند که اگر این گونه ادامه دهند شک نکنید آنها را در جام جهانی خواهید دید. امروز شاهد پیغامی شفاف از جانب کفاشیان ومسئولان، مربیان و همه ایرانیان بودیم؛ اگر متحد و یکدل باشیم به هدفمان می‌رسیم. افرادی که دوست دارند به ما بپیوندند به آنها خوشامد گویی‌ می‌گوییم و در خدمتشان هستیم.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: تماشاگرانی که به ورزشگاه آمدند عالی بودند و از آنها تشکر می‌کنم اما دوست نداشتیم چهارشنبه عصر بازی کنیم. این تصمیم کنفدراسیون بود، اگر دست ما بود دوست داشتیم جمعه بازی کنیم. مطمئنم تمام هواداران چه در خانه و چه در ورزشگاه از بازی لذت بردند.
 
کی‌روش در مورد اظهارات بوکرسرمربی تيم ملي لبنان، خاطر نشان کرد: داور تصمیم‌گیری‌های درستی داشت و با نظر بوکر مخالفم. بعد از بازی صحنه‌های بازی را دیدم، هر دو خطا پنالتی بود.
 
سرمربي تيم ملي در پایان گفت: یک مسئله دیگر اینکه در طول بازی کسی به دنبال تمارض نبود و 90 دقیقه بازی کردیم که دلیلش قدرت تصمیم‌گیری بالای داور بود. امروز روز یک فوتبال خوب بود./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار