شهردار صالح شهر گفت: همزمان با دهه مبارک فجر و با توجه به نیاز مردم شهرستان بهارستان، آرامستان بهشت فاطمه(س) در صالح شهر وارد فاز اجرایی شد.

اسماعیل نعمت زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از مشکلات و معضل مردم شهرستان بهارستان به ویژه صالح شهر نبودن مکان برای دفن اموات بود که تصمیم گرفته شد تا طراحی و اجرای آرامستان بهشت فاطمه (س) در دستور کار خود قرار دهیم که همزمان با ایام دهه فجر فاز اول آن کلید خورد.
نعمت زاده اذعان کرد: پس از مطالعه و بررسی و طراحی موقعیت، زمینی به مساحت 8 هکتار برای پروژه فوق در ابتدای پارک جنگلی در نظر گرفتیم که اکنون این پروژه وارد فاز اجرایی شده است.
وی عنوان کرد: با احداث این آرامستان شهروندان شهرستان بهارستان می توانند از خدمات آن استفاده مطلوب را ببرند و نسبت به دفن اموات اقدام کنند.
شهردار صالح شهر در پایان با اشاره به ایجاد فضای سبز در منطقه آرامستان خاطر نشان کرد: یک محیط مناسب و فضای سبز برای اطراف آرامستان در نظر گرفته ایم تا مردم بتوانند در کنار زیارت اهل قبور در زمان اوقات فراغت از این محیط استفاده کنند./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار