فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: بالندگی، توانمندی و هوشمندی سه ویزگی مهم فراگیران مراکز آموزشی ناجا از جمله مرکز آموزشی مالک اشتر ناجا در اراک است.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران
، به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، سرهنگ عزیزالله ملکی با حضور در پادگان مالک اشتر ناجا در اراک اظهار داشت: افرادی  که در مراکز آموزشی ناجا آموزش می‌بینند و در بدنه نیروی انتظامی مشغول به فعالیت می‌شوند 90 درصد آنان با رعایت ویژگی بالندگی، توانمندی و هوشمندی در انجام ماموریت‌ها موفق هستند.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی با مردم و بدنه جامعه ارتباط دارد و با توجه به اینکه بخشی از ماموریت‌های نیروی انتظامی توسط سربازان انجام می‌پذیرد، می‌بایست برای پاسخگویی به حق مردم در ارتقاء آموزش به آنان تلاش کنیم.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: امروز اگر می گوییم پلیس مشارکت جو، پس مردم نگاهشان به پلیس یک پلیس مقتدر، توانمند و چابک است، لذا باید سعی کنیم از نظر آموزش‌های عقیدتی، حفاظتی و آمادگی جسمانی در بعد عملی و نظارتی تلاش بیشتری داشته باشیم.

ملکی در ادامه با اشاره به سی چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب و راهپیمائی 22 بهمن امسال با بیان اینکه استان مرکزی از ضریب امنیتی بالایی برخودار است ،گفت: نیروی انتظامی در راهپیمائی 22 بهمن و سایر ماموریت‌های پیش رو از آمادگی کامل برخوردار است.

وی به اقدامات فرماندهی انتظامی استان مرکزی در برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمان خیابانی اشاره کرد  و گفت: به منظور آرامش و امنیت شهروندان، این مهم از اولویت‌های نیروی انتظامی است .

در پایان این مراسم سربازان مرکز آموزشی مالک اشتر ناجا از فرمانده انتظامی استان مرکزی سر دوشی گرفتند.
برچسب ها: توانمندی ، ناجا ، مرکزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.